Customer Satisfaction Administrator till multiinternationellt bo

i Value Your Talent Sweden AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos i Value Your Talent Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

Vi söker dig med erfarenhet av service och administration som vill jobba på ett multiinternationellt företag inom hemelektronik och media!

I rollen som Customer Satisfaction Administrator (CSA) hanterar du operativa processer som täcker alla områden som garantier, reservdelar, returer och spårningar, samt support och eskalerade ärenden mellan återförsäljare/servicecenter. I rollen har du extern kontakt med distributörer, återförsäljare och servicecenter. Intern kontakt med orderavdelningar, ekonomi, försäljning och logistik.

Dina ansvarsområden

• Hantera komplexa garanti- och returärenden, samt eventuella utredningar mot servicecenter
• Supportera partners med logistisk gällande komponenter
• Modifiera masterdata i SAP som är relaterade till tjänstepartners
• Skapa och analysera data som är relaterade till garanti- och returprocesser
• Hantera försändelselager mot servicecenter och distributörer
• Stöd våra återförsäljare och servicecenter genom olika kanaler
• Processutveckling i tätt samarbete med alla kontaktytor för att minimera antalet fordringar, snabba på processer och sänka kostnader
• Övervaka det dagliga arbetet för garantiadministration hos outsourcade partner

Denna arbetsbeskrivning sammanfattar de viktigaste aspekterna av jobbet, men omfattar inte alla de arbetsuppgifter som kan uppstå.

Passande profil

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är starkt meriterande. Annars tror vi att du jobbat med administration/service sedan innan, helst inom hemelektronik
• Avklarad gymnasial utbildning. Gärna inom teknik/elektronik/administration
• Avancerade färdigheter i Excel
• Erfarenhet av arbete i SAP
• Flytande i engelska och svenska

Som person tror vi att du är serviceminded och alltid ville erbjuda bra service mot slutkunden. Du är en lagspelare, problemlösare, analytisks och professionellt lagd, har god kommunikationsförmåga och kan även jobba självständigt. Till sist tror vi att det är viktigt att du är flexibel!

Praktiskt
Kontrakt: Konsultavtal via The Wofi, start ASAP - april 2023 (chans till förlängning)
Plats: Kista
Omfattning: Heltid
Lön: timbaserad månadslön

Som konsult hos The Wofi får du en anställning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebär gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på tom@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-01-15

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
i Value Your Talent Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
i Value Your Talent Sweden AB (org.nr 556944-5686), http://ivytalents.se

Arbetsplats
Ivy Talents

Jobbnummer
5526482

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från i Value Your Talent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos i Value Your Talent Sweden AB: