Customer Relationship Manager - kunden i fokus! (Sthlm)

Office Management AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management AB i Stockholm, Solna, Uppsala, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
OFFICE Management är en högpresterande koncern vilket innebär konstant högt tempo och hög energinivå! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer inom kontorsteknik och arbetar enbart med välrenommerade leverantörer och samarbetspartners. Har Du affärsdrivet, kompetensen och viljan att i en nyckelposition vara med och påverka vår utveckling så kan Du vara den person vi söker som vår Customer Relationship Manager!
Som Customer Relationship Manager ska du självständigt kunna driva olika projekt både inom företaget och i samarbete med kunder. Vidare är du målinriktad och analytisk samt har lätt för att samarbeta. Du kommer att fungera som en resurs inom ditt affärsområde och arbeta proaktivt mot våra befintliga kunder. Du kommer att verka inom affärsområdet dokumenthantering som är en mycket framgångsrik del i OFFICE Management koncernen, vi levererar stabila resultat i ett expansivt företag.
Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av ovan nämnt affärsområde. Huvudsyftet med denna tjänst är att arbeta aktivt med att fortsätta öka vår kundnöjdhet - att alltid sätta kunden i fokus! Det innebär att du aktivt kommer jobba med att hitta de rätta lösningarna för våra kunder, utveckla dem och genom lyhördhet och eget driv skapa de bästa förutsättningarna.

Publiceringsdatum
2010-06-02

Profil
• Du ska kunna driva olika projekt och kundrelationer på egen hand samt arbeta målinriktat
• Du har minst 3 års framgångsrik erfarenhet som Key Account och är skicklig på att bygga kontakter/nätverk.
• Det är kravställt att du har förhandlingsvana
• Du ska vara utåtriktad och tycka om att tala inför grupp och hålla presentationer
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du är en sann problemlösare som ser möjligheter och lösningar
Räkna med högt tempo i ett trivsamt gäng präglat av affärsmässighet, kreativitet och framåtanda. Vidare har du god affärsförståelse och brinner för att uppfylla kundens behov och skapa kundvärde med kvalitet. Du har ett strukturerat arbetssätt och god planeringsförmåga. Du besitter även goda relationsfärdigheter, god samarbetsförmåga och integritet. Hos oss får du vara delaktig, möjlighet att påverka och skapa förutsättningar till att lyckas.
Tjänsten är placerad i Stockholm, men du kommer att jobba med våra kunder i Göteborg och Malmö.
Välkommen till vår framtid!
Vi arbetar med löpande urval, varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Har Du frågor är Du varmt välkommen att kontakta Mari Larsson, HR eller Richard Hammarström, Affärsområdeschef, på telefon 08-734 30 00.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 4189
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mari Larsson, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management AB

Adress
OFFICE Management AB
Skalholtsgatan 6
16422 Kista

Jobbnummer
666586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management AB: