Customer Relations Specialist
Hi3G Access AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Gillar du att skapa bra kundupplevelser och bygga relationer? Tre söker nu en Customer Relations Specialist till teamet Large Account Service. Detta är ett längre vikariat på 3 år, då en teammedlem är tjänstledig för studier. Du får ansvar för rollen under perioden och har möjlighet att utveckla och påverka arbetet med våra största företagskunder.
Om rollen
Som Customer Relations Specialist blir du en viktig del av ett team som jobbar för att våra kunder ska få bästa möjliga service. Du får flera kollegor och en dedikerad Team Manager som stöd i vardagen. I rollen ansvarar du för ett antal större företagskunder, samtidigt som du hjälper resten av teamets storkunder med deras dagliga ärenden.
I praktiken innebär det att du ser till att vi levererar service enligt avtal, utvecklar rutiner, föreslår förbättringar och håller kontakt med kunder via mail, telefon och personliga möten. Du koordinerar och rapporterar eventuella problem och ser till att allt flyter smidigt.
Du kan se fram emot att
- få introduktion, utveckling och kontinuerligt lärande på Tre
- förvalta stora företagskunder och utveckla ditt administrativa arbetssätt
- vara en del av att leverera kritisk infrastruktur och bidra direkt till samhällsnyttan
- vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work samt att vi är stolt samarbetspartner till Women in Tech och Tjejer Kodar
Vem är du?
Vi tror att du är nyfiken och lösningsfokuserad, och att du tycker om att ge kunder en riktigt bra upplevelse. Kanske har du tidigare erfarenhet av administration eller kundservice, och du känner dig trygg med att planera och genomföra uppgifter på ett strukturerat sätt. Du gillar att bygga relationer, samarbeta med kollegor och skapa förtroende hos både kunder och teamet.
För att trivas i rollen behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. Du har grundläggande kunskaper i Excel och en god teknisk förståelse, vilket hjälper dig att hantera kundernas frågor på ett effektivt sätt. Du känner dig också trygg med att följa upp kundärenden och bidra till förbättringar i processer och rutiner.
Välkommen med din ansökan!
Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du bifogar CV och svarar på de frågor vi ställt nedan i samband med att du söker. Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.
Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.
Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.
När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.
WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.
WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.
WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)
Arbetsplats Tre
Jobbnummer 9482739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.