Customer, Order and Sales Coordinator till kund inom läkemedels

KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-06-15

Om tjänsten
Är du en lagspelare som uppskattar att ge god service samt att lösa problem? Är du noggrann, effektiv och van att hantera mycket mail och många olika ärenden?
Då är detta är rollen för dig!

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer, Order and Sales Coordinator är du ansvarig för att:
• Hantera nordiska kunders (klinikers och säljkollegors) order, leveranser samt förfrågningar, främst via mail men även via
telefon.
• Lägga, följa upp och fakturera order i SAP.
• Spåra leveranser i samarbete med vårt centrallager i Frankrike.
• Ansvara för att korrekt kundmasterdata uppges till Masterdata teamet i Dublin, samt valideras enligt Standard Operating Procedure (SOP).

Kvalifikationer
För denna roll ser vi att du uppfyller samtliga krav:
• gymnasieexamen
• Du talar flytande svenska, norska eller danska.
• Behärskar engelska i både tal och skrift
• Erfarenhet av att arbeta i Outlook och Windows

Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och SAP. Vidare är det meriterande om du har kunskaper i finska.

I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen så är du en lagspelare som uppskattar att ge god service samt att lösa problem. Du är noggrann, effektiv och van att hantera mycket mail och många olika ärenden.

Övrig information
Start: Omgående
Uppdragets längd: Sommaren (augusti ut)
Arbetsgrad: 100%
Arbetstider: 08.00 - 16.00
Detta är ett konsultuppdrag där konsulten blir tillsvidareanställd hos KFX.

Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Rebecka Berg på 08-663 99 00 alternativt rebecka.berg@kfx.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4812".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Kontakt
Rebecka Berg
rebecka.berg@kfx.se

Jobbnummer
6746514

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: