Customer, Order and Sales Coordinator sökes till centrala Stockh
KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-11-23Om tjänstenÄr du en lagspelare som uppskattar att ge god service samt att lösa problem? Är du noggrann, effektiv och van att hantera mycket mail och många olika ärenden? Då kanske detta är rollen för dig, läs vidare!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer, Order and Sales Coordinator är du ansvarig för att:
• hantera Nordiska kunders (klinikers och säljkollegors) order, leveranser samt förfrågningar, främst via mail men även via telefon.
• lägga, följa upp och fakturera order i SAP.
• spåra leveranser i samarbete med transportpartners samt vårt centrallager i Frankrike.
• ansvara för att korrekt kundmasterdata uppges till Masterdata teamet i Dublin, samt valideras enligt Standard Operating Procedure (SOP).
KvalifikationerFör denna roll ser vi att du har en gymnasieexamen samt minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, helst inom Business-2-Business. Vi ser också gärna att du har en vidareutbilning inom logistik eller ekonomi. Du talar flytande svenska, norska eller danska. Vidare bör du känna dig mycket bekväm i det engelska språket i skrift och tal. Det är meriterande om du har kunskaper i finska. Utöver detta bör du ha arbetat i SAP och känna dig trygg med Outlook och Windows.
I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i teamet är du en lagspelare som uppskattar att ge god service samt att lösa problem. Du är noggrann, effektiv och van att hantera mycket mail och många olika ärenden.
Övrig informationDetta är ett konsultuppdrag där du har din anställning på KFX HR-partner men arbetar ute hos kund. Tjänsten är på heltid med start i november. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 08-16.
Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på 08-663 99 00 alternativt
caroline.dunvret@kfx.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför tjänsten redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4237".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Jobbnummer 5457246
Observera att sista ansökningsdag har passerat.