Customer Operator till spännande bolag i Norra stockholm!

Amga AB / Receptionistjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Stockholm eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom finans & bank, försäkring, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Om vår uppdragsgivare

Vår uppdragsgivare levererar professionell svarstjänst åt multinternationella företag såsom Osram Formpipe och Pågen är några av kunderna.

Deras kunder använder tjänster såsom tillfällig telefonpassning, helhetsansvar för växelnumret samt kundtjänst. Vår uppdragsgivare har växt organiskt och har idag drygt 45 anställda som har hand om många olika ärenden från deras kunder.

Din roll

Som customer operator kommer du ansvara för inkommande samtal från kunder inom flertalet olika branscher. Som medarbetare inom företaget trivs du att arbeta med kundkontakt i ett högt tempo. Vidare har du lätt för att ta till dig instruktioner och trivs att anpassa dig efter olika kunders behov.

Ditt främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande kunderna på ett effektivt och professionellt sätt samt att du är en van dataanvändare.

Tjänsten är på heltid och schemalagd på vardagar mellan 07:00 - 18:00. Din anställning börjar med en gedigen grundutbildning på 3 veckor där kontinuerlig vidareutbildning ingår. I utbildningen ingår teoripass, praktisk träning, medlyssning, kompetenstester samt coachning både individuellt och i grupp.

Du får en ansvarsfull roll i att stödja hela teamet med tyngdpunkt på kundkontakten.

För att lyckas som customer operator hos vår uppdragsgivare behöver du:

• Ha tidigare erfarenhet av arbete inom service och är van med kundkontakt.

• Ha starkt kundfokus

• Ha ett trevligt och tillmötesgående sätt samt trivs med kundkontakt över telefon.

• Är ansvarfull och positiv

• Behärska svenska och engelska i tal och skrift

Vidare är du självgående i ditt arbete och växer med ansvar och förstår din del av kundens affärskedja. Du trivs att arbeta i ett team med en familjär kultur med stora utvecklingsmöjligheter.

Ansök nu

Skicka in din ansökan redan idag! AMGA hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 15 januari. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta, Martin Edin - 08 551 118 72.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
1 -

Publiceringsdatum
2016-12-13

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
3211629

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: