Customer Operations Coordinator - PerformIQ Work AB - Butikssäljarjobb i Solna
Customer Operations Coordinator
PerformIQ Work AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Solna

Tjänstebeskrivning
Är du en stjärna på att koordinera arbetsflöden? Vill du arbeta i en spännande roll med många internationella kontakter? Då kan du vara den vi söker som Customer Operations Coordinator till internationellt storbolag i Solna.

PerformIQ söker en Customer Operations Coordinator till internationellt storbolag i Solna. Arbetsuppgifterna varierar men består huvudsakligen av att övervaka leveranser och koordinera arbetsflöden vid uppsättning av nya smörjmedelstankar. Du har daglig kontakt med olika team i framförallt Ungern, Tyskland och Skandinavien.

I rollen som Customer Operations Coordinator kommer du till exempel att:

* övervaka leveranser av motorolja och specialsmörjmedel
* koordinera arbetsflödet vid uppsättning av nya tankar hos kund
* säkerställa att alla kunder är rätt klassificerade i affärssystemet
* ansvara för att uppsatta leveranspolicys efterlevs
* kommunicera med kunder, framförallt via mail
* hantera daglig rapportering

Tjänsten passar dig som trivs att jobba i ett högt tempo med många kontaktytor på en internationell marknad.


Krav på person
Vi söker dig som har erfarenhet från en administrativ roll. Vi ser gärna att du som söker är social och utåtriktad samtidigt som du har ett sinne för siffror och har ett analytiskt tänkande. Du bemöter andra professionellt och gillar att ta självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen som Customer Operations Coordinator krävs vidare att du:

* talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* har erfarenhet från administrativt arbete
* har goda kunskaper i Excel

Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba i något av de större CRM-verktygen, gärna SAP.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Customer Operations Coordinator.


Övrigt
Start: omgående
Omfattning: heltid
Arbetstid: kontorstider
Plats: Hemvärnsgatan 9, Solna

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag till och med november 2018.

Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindeborg Nilsson på telefonnummer 073-353 75 32. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: support, customer service, kundtjänst, coordinator, customer operations

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-05-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-08
Ange följande referens när du ansöker: 3755
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Lindeborg Nilsson anna.nilsson@performiq.se 073-3537532

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159

Jobbnummer
4165457

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: