Customer & Sales Support till vår kund i Tyresö sökes!
Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Är du en strukturerad person med en stark framåtanda? Tycker du om kundkontakt och att ha många bollar i luften? Vi söker dig som lockas av att vara länken mellan kunden och företaget i en sammansvetsad organisation.
Ansök redan idag!
Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår orderadministration, leveransbevakning, samordning och planering av order och leverans samt lättare teknisk support, säljsupport och registervård (kunder, handelsavtal och prislistor)
En vanlig arbetsdag kan se ut såhär:
• Ta emot och registrera kundorder
• Följa upp befintliga order och produktioner
• Aktiv bevaka befintliga kunder och löpande hålla kontakten
• Registrera och uppdatera kunder i deras affärssystem Microsoft Dynamics AX
• Supporta säljare, återförsäljare och kunder med leverans, prisförfrågningar och orderuppgifter
Övriga arbetsuppgifter som hanteras av Customer & Sales Support är bl. a avvikelse- och reklamationshantering, strukturupplägg i AX, exportärenden och projektadministration.
Om företaget
Dafo Vehicle Fire Protection AB är ett svenskägt familjeföretag med verksamhet i hela världen. Med 100 års branscherfarenhet är kunden idag en av marknadens största leverantörer av släcksystem för fordon.
Kundens huvudkontor finns i Tyresö strax söder om Stockholm. Kunden ar återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk.
Din profil
För att passa in i rollen som Customer & Sales Support ser vi att du har god kännedom om administrativa rutiner vid orderhantering samt viss kännedom om produkterna inom produktområde.
Skallkrav:
• Svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper av Office 365
Meriterande:
• Gärna flerspråkigt
• Goda kunskaper i affärssystemet Microsoft Dynamics AB
• Tidigare jobbat med orderadministration
Som person är du flexibel, noggrann och strukturerad. Du ska vara kundfokuserad och kommunikativ.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, måndag-fredag mellan 7:00-18:00
Ort: Tyresö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-01-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-11
Ange följande referens när du ansöker: 18718
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEkaterine De La Hoz
ekaterine@framtiden.com 0735 - 16 89 77
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 31
Jobbnummer 4555053
Observera att sista ansökningsdag har passerat.