Customer & Sales Support / orderadministratör till Gravotech

Emma Henriksen / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Emma Henriksen i Stockholm, Upplands-Bro, Östhammar, Gävle, Jönköping eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en sälj- och kundsupport/orderadministratör till vår kund Gravotech och deras kontor i Hägersten. Här kommer du in i ett öppet team som jobbar med marknadsledande produkter.

I rollen kommer du få jobba med säljsupport, kundsupport, orderadministration och viss fakturering. Här finns stora möjligheter att utvecklas inom både marknad och ekonomi, där du själv kan påverka hur rollen utvecklas över tid.

Arbetsuppgifter innefattar bl.a.:
• Kundsupport via mail/telefon (gällande t.ex. order-/produktförfrågningar, leveranstider)
• Administrativt stöd mot fältsäljare
• Orderadministration
• Leveransuppföljning och returhantering
• Registrering av fakturor
• Kundfakturering
Utöver tätt samarbete med dina kollegor i Stockholm har du i arbetet regelbunden kontakt med moderbolaget i Frankrike.

Gravotech erbjuder en professionell och trevlig arbetsmiljö med kamratlig stämning. Teamet arbetar tillsammans mot höga mål och ambitioner. Du kommer att få arbeta med produkter som är ledande på marknaden när det gäller teknik och innovation och med ett starkt varumärke i ryggen. Kunderna kommer att variera från småföretagare till stora verkstadsindustrier och tillsammans med den breda rollen har du därför chans till en mycket varierad arbetsdag!

Omfattning:
Heltid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag med möjlighet till flexibilitet. Start snarast möjligt.
Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag, vilket innebär att du är anställd av oss på Maxkompetens men arbetar ute hos kund. För rätt person kommer tjänsten leda till en tillsvidareanställning direkt hos Gravotech.

Din profil
Vi söker dig som har en akademisk utbildning och/eller motsvarande erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du trivs i en roll där du har både interna och externa kontakter via mail/telefon. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då kontorsspråket är svenska men koncernspråket är engelska. Erfarenhet av att arbeta med Excel/Officepaketet är ett krav.

För att trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad, pålitlig och prestigelös lagspelare. Du har en förmåga att snabbt skapa dig en helhetsbild av processer och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Vidare ser vi att du är en kommunikativ person med stor servicekänsla.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Sista ansökningsdag
Är du den vi söker?
Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@maxkompetens.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Om kunden
Gravotech är världens största tillverkare för industriell märkning, präglingsmaskiner och lasermärkning med över 2000 anställda världen över. De utvecklar teknikerna själva och har ett starkt stöd från moderbolaget i Frankrike i form av teknisk support, logistik och säljhjälpmedel.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 6971
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen

Företag
Emma Henriksen

Adress
Emma Henriksen
Hantverkargatan 25 B
11221 Stockholm

Kontorsadress
Hantverkargatan 25 B

Jobbnummer
3907365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Emma Henriksen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Emma Henriksen: