Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager till

Bravura Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2022-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer & Operations Manager / Incident & Problem Manager till " (publicerad 2022-04-14) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-03-11

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och för rätt person en anställning hos Telia.

Om företaget
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och för världen närmare deras kunder.

I rollen som Customer & Operations Manager arbetar du mot Telias B2B-del av organisationen. Det innebär att du arbetar inom området för försäljning och support mot företagskunder.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer & Operations Manager inriktar du dig på Incident & Problem Management. Rollen fungerar som en eskaleringsfunktion för den operativa verksamheten mot den sidan av organisationen som arbetar med B2B. Du löser de problem som uppstår och säkerställer att rotorsaken identifieras för att proaktivt arbeta med att det inte händer igen. Idag verkar IT-verksamheten inom Telia på detta område, vilken du arbetar nära för att säkerställa leveransen och kontakten med kunden. Vidare arbetar du proaktivt i att se vilka problem som är återkommande och identifierar de utmaningar som finns för att kunna finna en lösning långsiktigt och säkerställa kvalitet i den leveransen. I rollen ingår interna samt externa kontakter och samarbeten för att hela tiden kunna utveckla, förändra och förbättra både nu och på lång sikt.

Du ingår i teamet för Strategy & Quality tillsammans med 10 andra kollegor. Ni samarbetar tät tillsammans i arbetet samt med övriga organisationen för att skapa hållbara processer inom området för B2B. Du rapporterar till din teamchef.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Erfarenhet av att arbeta med Incident och/eller Problem Management enligt ITIL
• Erfarenhet av agilt utvecklingsarbete
• Erfarenhet av ledarskap exempelvis som förändringsledare, Incident eller processmanagement
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

För att passa hos Telia brinner du för att utveckla arbetssätt, du är nyfiken och intresserad av att driva förändring. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Samtidigt arbetar du tätt med kollegor och personer i organisationen samt företagets kunder, vilket ställer krav på en god samarbetsförmåga. Då du i rollen har många olika kontaktytor förstår du vikten av god kommunikation och du har förmågan att uttrycka dig tydligt och välformulerat. Som person är du hjälpsam och du ställer upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Slutligen ser vi att du har förmågan att leda och motivera andra och få med dig andra människor för att skapa goda resultat.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Valfri placering på orterna: Stockholm, Norrköping, Sundsvall, Luleå eller Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Ansvarig rekryterare: Ellen Karlsson, ellen.karlsson@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kvalitetsansvarig, kvalitetssäkrare, Telia, heltid, kvalité, ansvarig, försäljning, kundservice, IT, förändringsarbete, customer, Incident, problem, process, Incident & Problem Manager, B2B, Excel, Operations, Stockholm, Göteborg, Sundsvall, Luleå, Norrköping, Telia Company

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellen Karlsson
ellen.karlsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6429016

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: