Customer Manager
Viskan System AB / Organisationsutvecklarjobb / Borås
2021-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Manager" (publicerad 2022-02-11) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Viskan System AB i Borås Med Nordens bästa e-handelsplattform växer vi så det knakar och vill utöka vårt team med ytterligare en kunnig Customer Manager, med stort intresse för de flöden och tekniker som förekommer inom e-handel.
Som Customer Manager hos Viskan har du ansvar för ett antal av Viskans befintliga kunder och arbetar i dialog med dessa genom att vara ett bollplank och problemlösare, med fokus på att stödja och vidareutveckla vår kunds e-handel. Yrkesrollen innebär bland annat att i dialog med kund ta fram nya och förbättrade funktioner i vår e-handelsplattform och koordinera detta med kund och kollegor.
Din avdelning består av två team, ett team av andra i samma roll som dig själv och ett team med väldigt kompetenta applikationsspecialister. Vi är ett växande bolag i en expansiv bransch och det finns stora utvecklingsmöjligheter för dig med ambition och driv. Idag jobbar vi med e-handel för exempelvis Lager 157, Pelle P, Oscar Jacobson, Apoteket och ser att många spännande kunder är intresserade av våra lösningar.
Publiceringsdatum2021-09-08ProfilDu har ett stort intresse för e-handel och affärsutveckling för att driva våra kunders affärer framåt.
Du som vill arbeta med oss har den självklara pondus som erfarenhet av kundarbete ger.
Givetvis är du både social, strukturerad och förtroendeingivande, då du är vårt ansikte utåt och den som kunden har mest kontakt med.
Du har lätt för all typ av kommunikation och lätt för att skapa relationer till andra.
Skulle du ha någon form av erfarenhet av databashantering är det ett pluss
Du talar och skriver både svenska och engelska!
Viskan erbjuder dig
Att bli en del av ett framgångsrikt bolag som expanderar.
Flexibiliteten att styra sitt eget arbete.
Utmaningar och möjligheter att hela tiden lära sig mer - vilket innebär stora utvecklingsmöjligheter.
Hög kompetens hos personalen.
Drivkraften hos företaget att hela tiden utvecklas.
Gemenskap.
Fokus på work-life-balance.
Bra försäkringspaket och pensionsplan.
Extra föräldralön vid föräldraledighet.
Friskvårdsbidrag och gratis massage en gång i månaden.
En årlig kick off med hela bolaget till hemlig destination.
Från våra kunder får vi ofta höra att det är lätt och roligt att genomföra projekt tillsammans med oss. Det beror förmodligen på att alla anställda, förutom en hög teknisk kompetens, har ett stort engagemang och ett genuint intresse av kundens verksamhet.
Om Viskan
Vi består idag av drygt 50 experter på e-handel och abonnemang, som älskar att skapa genomtänkta och intelligenta lösningar. Sedan 1998 har vi utvecklat och förnyat vår e-handelsplattform till att ligga i den absoluta tekniska framkanten. Med oss har man möjlighet att skapa överlägsna internationella e-handelslösningar, som bygger på våra grundprinciper om enkelhet och automatisering. En stor del av det som gör Viskan så starkt är en ständig innovationskultur samt ett fokus på att ligga i framkant tekniskt. Idag använder cirka 100 företag, i olika verksamheter, Viskans lösningar på mer än 30 marknader.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-08
AdressViskan System AB
Druveforsvägen 8
50433 Borås
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Manager Viskan ".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Viskan System AB (org.nr 556590-1864)
Druveforsvägen 8 (
visa karta)
504 33 BORÅS
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
katja.wetteus@viskan.se Jobbnummer 5951077
Observera att sista ansökningsdag har passerat.