Customer Interaction Agent / BMW Financial Services

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-05-22

Företaget
BMW Financial Services är BMW Group:s egna finansbolag som erbjuder återförsäljare och slutkunder runt om i världen skräddarsydda finansiella lösningar vid köpet av en BMW eller MINI. Finansbolaget består av 150 personer placerade på kontor i Sverige, Norge och Danmark. Totalt finansieras cirka 3,1 miljoner bilar via BMW Financial Services i hela världen.

Din arbetsplats blir på BMW Financial Services nordiska huvudkontor i Silverdal/Sollentuna där det idag sitter ett 90-tal personer i moderna lokaler. På huvudkontoret arbetar engagerade medarbetare som är stolta över att vara en del av bolaget. Företagskulturen präglas av ett intensivt men entusiastiskt arbetsklimat där det finns ett stort förtroende för medarbetarna. Du kommer att arbeta på avdelningen Operations och ingå i Customer Interaction teamets 2nd line support bestående av tre personer. För dig som har det rätta drivet finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter.


Dina arbetsuppgifter
I rollen utgör du en del av BMW Financial Services kundserviceteam där du kommer att agera specialist. Du ger service gentemot BMW, MINI samt Finacial Services kunder främst rörande finansiella frågor men även frågor rörande bilarna.

Din huvudsakliga uppgift är att ta emot 2nd line ärenden och stötta 1st line supporten i Göteborg där du hjälper dem med svårlösta fall. Ärendena handlar om att hjälpa privatpersoner och företagskunder med leasing- och lånekontrakt samt fakturafrågor kring sina bilköp. I rollen ingår även att ringa upp kunder för att bland annat stämma av hur nöjd kunden är med sitt bilköp, följa upp ett lead eller klagomål.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt flera års branscherfarenhet
• Tidigare arbetslivserfarenhet från kundsupport inom bank
• God dator- och telefonvana
• Erfarenhet av CRM-system
• Bilintresserad (meriterande)
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift. Det är starkt meriterande med kunskaper i norska.

För att trivas i rollen ser vi att du har ett sinne för siffror och är van att agera och arbeta självständigt för att nå resultat. Då rollen innebär mycket kundkontakt är det av stort vikt att du har ett serviceinriktat sätt och alltid sätter kunden i första rum. Du kommer att arbeta med flera uppgifter och kontaktytor parallellt, vilket innebär att du måste ha en förmåga att strukturera och vara noggrann i ditt sätt att arbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet där du visar ett högt engagemang, samarbetsförmåga samt vilja att lära och utvecklas.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Interaction Agent, BMW Financial Services, kundsupport, service, finans, kundservice

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottosson edith.ottosson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3513793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: