Customer Growth Manager till Semine
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-10-29Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Semine.
Om företagetSemine är ett snabbt växande techbolag som hjälper företag att automatisera sina ekonomifunktioner genom innovativ användning av artificiell intelligens. Bolaget grundades i Norge 2015 med idéen att överbrygga klyftan mellan människor och teknik genom att eliminera repetitiva och tidskrävande arbetsuppgifter. Plattformen använder egenutvecklade AI-tekniker och erbjuder en end-to-end-lösning på en hyperautomatiseringsplattform som revolutionerar traditionell ekonomihantering. Sedan lanseringen 2020 har Semine upplevt stark tillväxt och fått stort intresse från ledande företag i Norden. Idag har Semine över 60 medarbetare och kontor i Norge, Sverige och Finland. Med en ledande position på den norska marknaden expanderar nu företaget internationellt och söker talanger som vill vara med och forma framtiden för ekonomisk automation. Som en del av teamet i Semine får du arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där innovation och gemenskap står i fokus.
Semine söker nu en Customer Growth Manager till kontoret i Oslo eller Stockholm. Här får du möjlighet att spela en central roll i deras fortsatta expansion och bidra till att forma företagets tillväxtresa på den globala marknaden. Bli en del av ett framåtblickande företag som kombinerar modern teknik med ett starkt teamfokus!
Dina arbetsuppgifterKundtillväxt:
• Utveckla och genomföra strategier för att öka intäkter och stärka relationer med Semines befintliga kundbas för att uppnå upsell-budgetar
• Identifiera möjligheter för upsell, cross-sell och förnyelse genom att arbeta nära kunderna
• Skapa och hantera tillväxtplaner för strategiska konton, med fokus på långsiktiga partnerskap
• Samarbeta nära sälj-, marknadsförings- och produktteam i olika länder för att säkerställa en sammanhållen strategi för tillväxt bland befintliga kunder
• Leda regionala tillväxtinitiativ för befintliga kunder och säkerställa att strategier anpassas och implementeras på olika marknader
• Fungera som kundens röst inom organisationen och ge värdefull feedback till produkt- och marknadsteamen för att förbättra produkten och dess positionering
Kommersiellt fokus:
• Tillsammans med CCO agera som expert på Semines kommersiella affärsprocesser
• Etablera bästa praxis och ge insikter för att förbättra den kommersiella livscykeln från förhandling till förnyelse av kontrakt
• Arbeta med CCO för att utveckla tillväxtstrategier och hantera potentiella risker kopplade till kommersiella affärer
• Säkerställa att alla kommersiella affärer följer relevanta SaaS-kontrakt, villkor och policyer - både interna och externa
• Hjälpa CCO att implementera och operationalisera förändringar i processer, policyer och procedurer för att stödja ytterligare tillväxt och bygga skalbarhet på marknaderna
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, marknadsföring eller annat relaterat område
• Minst 5 års erfarenhet inom kundutveckling med förståelse för avtal och förhandlingar. Meriterande med erfarenhet av ERP-partnerskap
• God förståelse för SaaS-industrin, specifikt inom SaaS-kontrakt och kundrelationer
• Mycket goda kunskaper i norska/svenska och engelska, i tal och skrift
För att lyckas i rollen som Customer Growth Manager är du driven, strukturerad och relationsbyggande. Du är proaktiv och har en förmåga att driva tillväxt och utveckla kundrelationer. Vidare har du erfarenhet av förhandlingar och hantering av komplexa kundrelationer, tillsammans med starka ledarskaps- och kommunikationsfärdigheter. I rollen blir du en nyckelspelare som främjar Semines tillväxt och skapar långsiktiga kundrelationer.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Oslo eller Stockholm
Lön: Fast grundlön + provision
Semines erbjudanden:
• Grundlig onboarding och utbildning
• Konkurrenskraftiga bonussystem
• Bra pensionssystem och försäkringar
• En social och inkluderande arbetsmiljö
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8982636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.