Customer Experience Manager

Tech Troopers / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tech Troopers i Stockholm, Uppsala, Eskilstuna, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Har du ett kundorienterat mindset med känsla för service och allt vad det innebär? Tycker du att det är kul att arbeta i en föränderlig startup-miljö, där nya idéer och snabba beslut är en del av din arbetsdag? Då kan du vara Tech Troopers nya Customer Experience Manager!

Tech Troopers har sedan 2014 sett till att det digitala hemmet fungerar som det ska, genom att erbjuda tech-support på distans och genom hembesök. Vi står nu inför nya spännande utmaningar och söker därför en Customer Experience Manager, som tillsammans med oss vill ta Tech Troopers till nya nivåer.

Din uppgift

Som Customer Experience Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar för att maximera kundnöjdheten. Du driver och följer upp det arbete som görs med fokus på att kvalitetssäkra hela kundresan. Du får vara med och utforma och bygga upp en ny roll, med möjlighet att utveckla denna utifrån egna kunskaper och intressen. Du kommer att arbeta på heltid, vara placerad på vårt huvudkontor i Stockholm och rapportera direkt till CEO.

Din uppgift blir med andra ord att skapa branschens absolut nöjdaste kunder, och för att göra detta kommer du:

• Ansvara för att se till att de kundärenden som kommer in till Tech Troopers, via telefon/chatt/e-mail, tas emot och registreras.
• Överblicka de ärenden som ligger ohanterade och optimera "closed loop"-processer mot kunder samt Tech Troopers.
• Driva och genomföra initiativ som driver mot Tech Troopers övergripande målbild/vision för kundupplevelse.
• Etablera lojala ambassadörer i syfte att få kunder att prata om Tech Troopers tjänster.
• Ansvara för och genomföra kundundersökningar och andra aktiviteter som syftar till att upprätthålla Tech Troopers goda omdömen och höga kundbetyg.
• Ansvara för kundfeedback och utveckla processer för hur denna ska hanteras.

Vem är du?

För att lyckas och trivas i rollen som Customer Experience Manager:

• Brinner du för kunden, kundupplevelsen och kundbehovet. Du förstår och älskar service och har tidigare arbetat inom kundtjänst, butik, restaurang eller liknande. Kanske har du även utbildning inom relevant område, t ex marknad eller försäljning.
• Är du intresserad av den tekniska världen, den digitala utvecklingen och de möjligheter som kommer med detta. Vidare är du van att arbeta med datorn och telefonen som ditt främsta redskap och har en mycket god kommunikativ förmåga.
• Är du flytande i det svenska språket, i såväl tal som skrift, samt har goda kunskaper i engelska. Kan du dessutom andra nordiska språk är detta meriterande.
• Är du ansvarstagande, självgående och van att arbeta enskilt. Du är dessutom initiativtagande och påhittig och kommer gärna med förslag och idéer på hur vi kan göra Tech Troopers ännu lite bättre.
• Tycker du om att arbeta i en föränderlig startup-miljö, där snabba beslut och skiftningar är en del av vardagen. Du är flexibel och hanterar flera saker samtidigt på ett galant sätt!

Låter det som det perfekta jobbet för dig? Då ser vi fram emot din ansökan. Som anställd på Tech Troopers blir du en del av en nytänkande och framåtriktad verksamhet. Ta möjligheten att vara med på en spännande resa med stora möjligheter till delaktighet och utveckling.

Vi behandlar ansökningarna löpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast 31 augusti via vår ansökningssida.

Välkommen in med din ansökan!

Tech Troopers hjälper privatpersoner och företag att få sin elektronik att fungera som den ska. Till skillnad från traditionella supportbolag har vi byggt ett community med kompetenstestade och engagerade tekniker som vill hjälpa andra med derasteknikstrul. Arbetet sker ofta på fritiden och våra teknikerhar på så sätt möjlighet att tjäna pengar på sitt intresse.Vi har sedan starten av Tech Troopers jobbat innovativt med hur support kan levereras, vilket har resulterat i mycket höga kundbetyg.

Vårt mål är att förändra supportindustrin och alltid vara det självklara valet för kunden!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-07-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cecilia

Företag
Tech Troopers

Adress
Tech Troopers
Norrtullsgatan 6
11329 Stockholm

Kontorsadress
Norrtullsgatan 6 , Stockholm

Jobbnummer
4257824

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tech Troopers

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tech Troopers: