Customer Experience Agent
NLY Scandinavia AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NLY Scandinavia AB i Borås Nelly.com är en ledande aktör inom Online Fashion Retail och är verksamma på över 14 marknader med störst fokus på Norden. Nelly.com har idag ett utbud på över 700 välkända varumärken samt våra egna unika NLY Brands. Målet för Nelly.com är att bli nummer ett i Norden för modemedvetna, ungdomliga och trendiga kvinnor genom att erbjuda det senaste inom mode. Vi erbjuder en arbetsplats full av energi med passion för det vi gör. Vi är ett entreprenörsdrivet företag. Därför letar vi efter dig som är kreativ, nyfiken och gillar utmaningar. På Nelly är tempot högt och vi tillämpar snabba beslutsvägar. Kommunikationen är rak, snabb och enkel vilket ställer krav på att du är prestigelös och flexibel. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Nelly.com, NLYMan.com och Members.com är en del av Qliro Group AB som är Nordens ledande e-handelskoncern med en bred produktportfölj inom mode, underhållning och Sport och Hälsa.
Customer Experience Agent
Brinner du för service och vill jobba för Nordens mest välkända och älskade modeåterförsäljare? Älskar du att alltid göra det där lilla extra för dina kunder? Då är du den person vi söker! Arbetsuppgifterna består främst i att ge Nelly.com 's kunder den bästa tänkbara servicen via chatt, mejl och telefon, men även administrativa uppgifter förekommer. Du kommer att arbeta tillsammans med andra positiva, driftiga och passionerade medarbetare. Kunderna finns i hela norden, därför är det ett stort plus om du behärskar ytterligare något nordiskt språk bra i tal och i skrift. Tjänsten är på 80-100% och arbetstiderna är varierande, vilket innebär att även kvällar och helger förekommer. Du kommer att vara anställd hos Qliro Group Service och vara uthyrd som konsult i tre månader med förhoppning om vidare anställning hos Nelly.com. Lön enligt avtal.
Vi söker dig som är mycket kund- och servicefokuserad och flink i fingrarna. Som kundservicemedarbetare på Nelly.com är du företagets ansikte utåt och du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar. Det är din uppgift att vara lyhörd och skapa en förståelse för mindre nöjda kunder för att hitta en passande lösning. Du har med fördel erfarenhet av liknande arbete inom service, men det viktigaste är att service kommer naturligt för dig, och att du har en driftig och resultatinriktad inställning där du självsäkert kan ansvara för flera processer samtidigt. Din förmåga att styra ett samtal och en chatt, din goda datakunskap och att du talar samt skriver svenska obehindrat ger dig goda förutsättningar att lyckas. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Kunskaper som krävs för uppdraget: - Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift - Goda kunskaper i svenska och gärna ytterligare ett nordiskt språk - God datorvana i PC-miljö - Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet
Ansök via länken
https://app.jobvite.com/j?aj=oQw24fwc&s=Arbetsförmedlingen Kontaktperson
Team Coach
Jeroen van Nijkerken
jeroen.vannijkerken@nelly.com 010-703 20 00
Varaktighet, arbetstid
3-6 månader God chans till förlängning
Publiceringsdatum2017-04-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 0001-01-01
FöretagNLY Scandinavia AB
AdressNLY Scandinavia AB
Box 690
50630 BORÅS
KontorsadressLundbygatan 1
Jobbnummer 3413623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.