Customer Experience Agent
NLY Scandinavia AB / Butikssäljarjobb / Borås
2016-09-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Experience Agent" (publicerad 2017-04-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NLY Scandinavia AB i Borås Kort beskrivning av företaget:
Founded in Borås, Sweden in 2004, Nelly.com is one of the true e-commerce pioneers in Scandinavia. In only 10 years, we have gone from internet startup to being one of the most wellknown and loved fashion e-tailers in Scandinavia. More than 15 million customers every month get access to a commercial take on the latest fashion trends. Nelly.com launches up to 200 new products every day, from more than 500 brands, ranging from top designers to up and coming labels to our own trend designer brands. With a focus on party dresses and high heels, Nelly.com is a fashion destination for outgoing young and trendy women all over the world. Nelly.com consistently offers competitive prices, fast delivery and efficient customer care. From the beginning, Nelly.com has been built with passion, drive, innovation and self-confidence in all areas. We constantly strive to be better, faster and exceed expectations.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna består främst av att ge Nelly.com's kunder den bästa tänkbara servicen via chatt, mejl och telefon, men även administrativa uppgifter förekommer. Kunderna finns i hela världen men nu söker vi nya medarbetare för extrajobb till framför allt den svenskspråkiga kundtjänsten. Tjänsten är en timanställning på deltid där vi söker dig med annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (ex studerande eller annat arbete). Arbetstiderna är varierande där både kvällar och helger kan förekomma, vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta minst två pass per vecka (passen varierar mellan 4-8 h). Du kommer att vara anställd av Qliro Group Services AB och vara uthyrd som konsult hos Nelly.com.
Beskrivning av kvalifikationer:
För att passa in på denna tjänst ska du vara mycket kund- och servicefokuserad samt vara flink i fingrarna. Som Customer Experience Agent kommer du att agera som företagets ansikte utåt. Du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar och leverera en positiv kundupplevelse genom att hitta en passande lösning för varje kund. Du har med fördel erfarenhet av liknande arbete inom service, men det viktigaste är att du har en driftig och resultatinriktad inställning där du självsäkert kan ansvara för flera processer samtidigt. Din förmåga att styra ett samtal och en chatt, din goda datakunskap och att du talar samt skriver svenska obehindrat ger dig goda förutsättningar att lyckas. Att arbeta noggrant och strukturerat ligger i din natur och därmed försöker du alltid lösa kundens ärende vid första kontakten. Andra kunskaper som krävs för uppdraget: Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i svenska Meriterande med ytterligare ett nordiskt språk God datorvana i PC-miljö Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
Publiceringsdatum2016-09-29TillträdeOmgående
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
linda.stenholm@nelly.comFöretagNLY Scandinavia AB
AdressNLY Scandinavia AB
Box 690
50315 BORÅS
KontorsadressLundbygatan 1
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0107032000
Faxnummer: 0107032000
Jobbnummer 3075568
Observera att sista ansökningsdag har passerat.