Customer Experience Agent
NLY Scandinavia AB / Butikssäljarjobb / Borås
2016-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Experience Agent" (publicerad 2017-04-03) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NLY Scandinavia AB i Borås Founded in Borås, Sweden in 2004, Nelly.com is one of the true e-commerce pioneers in Scandinavia. In only 10 years, we have gone from internet startup to being one of the most wellknown and loved fashion e-tailers in Scandinavia. More than 15 million customers every month get access to a commercial take on the latest fashion trends. Nelly.com launches up to 200 new products every day, from more than 500 brands, ranging from top designers to up and coming labels to our own trend designer brands. With a focus on party dresses and high heels, Nelly.com is a fashion destination for outgoing young and trendy women all over the world. Nelly.com consistently offers competitive prices, fast delivery and efficient customer care. From the beginning, Nelly.com has been built with passion, drive, innovation and self-confidence in all areas. We constantly strive to be better, faster and exceed expectations.
Publiceringsdatum2016-09-14Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna består främst av att ge Nelly.com's kunder den bästa tänkbara servicen via chatt, mejl och telefon, men även administrativa uppgifter förekommer. Kunderna finns i hela världen och vi söker nya medarbetare inom flera olika språk, särskilt dig som kan svenska, tyska, danska eller finska både i tal och i skrift. Som Customer Experience Agent kommer du att agera som företagets ansikte utåt. Du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar och leverera en positiv kundupplevelse genom att hitta en passande lösning för varje kund. Tjänsten är ett heltidsvikariat på minst 6-12 månader med mycket goda chanser till förlängning. Placering i Borås. Vi ser gärna att du kan börja omgående men självklart tar vi hänsyn till eventuell uppsägningstid.
KvalifikationerDu har med fördel erfarenhet av liknande arbete inom service, men det viktigaste är att du har en driftig och resultatinriktad inställning där du självsäkert kan ansvara för flera processer samtidigt. Din förmåga att styra ett samtal/en chatt, din goda datakunskap och att du talar samt skriver obehindrat på arbetsspråket ger dig goda förutsättningar att lyckas. Att arbeta noggrant och strukturerat ligger i din natur och därmed försöker du alltid lösa kundens ärende vid första kontakten. Andra kunskaper som krävs för uppdraget: God datorvana i PC-miljö Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet Meriterande om du har kunskap inom flera av de efterfrågade språken Genomförd gymnasieutbildning Nelly erbjuder en arbetsplats full av energi och passion för det vi gör. Vi är ett entreprenörsdrivet företag varför vi letar efter dig som är kreativ, nyfiken och gillar utmaningar. På Nelly är tempot högt och vi tillämpar snabba beslutsvägar. Kommunikationen är rak, snabb och enkel vilket ställer krav på att du är prestigelös och flexibel. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Registrera gärna din ansökan snarast möjligt på
http://jobs.jobvite.com/nelly/job/o2fT3fwX , då vi intervjuar löpande. Ange i din ansökan vilket av språket som du söker för.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat 6-12 månader
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
KontaktLinda Stenholm
linda.stenholm@nelly.comFöretagNLY Scandinavia AB
AdressNLY Scandinavia AB
Box 690
50315 BORÅS
KontorsadressLundbygatan 1
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0107032000
Faxnummer: 0107032000
Jobbnummer 3047092
Observera att sista ansökningsdag har passerat.