Customer Engagement Specialist
Msx International Ltd. England, Filial / Kundservicejobb / Stockholm
2024-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Engagement Specialist" (publicerad 2024-03-13) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Borås eller i
hela Sverige MSX International Ltd
Har du erfarenhet inom kundtjänst och är du redo att ta nästa steg i din karriär inom en bransch som ständigt utvecklas? Om du dessutom tycker om att lösa problem så skulle rollen som Customer Engagement Specialist vara något för dig! Vårt team i Stockholm har i uppdrag att tillhandahålla skräddarsydda kundsuporttjänster för den svenska marknaden för ett stort bilmärke samt att tillgodose ett brett spektrum av olika kundbehov.
Publiceringsdatum2024-02-12Dina arbetsuppgifterSom Customer Engagement Specialist förväntas du ta hand om kunder genom att lyssna, förstå och finna lösningar på kundens frågor genom att handlägga ärenden i olika system.
Vi arbetar systematiskt och följer noggrant upp vår kvalitet för att utveckla och skapa värde. Kundkontakten sker genom kommunikationskanaler via datorn, chat och telefon. * Hantera enkla och komplicerade fall inom försäkringsfrågor, tekniska och SOME
* Analysera och undersöka de underliggande orsakerna bakom kundernas frågor.
* Dokumentera all kundkontakt.
* Kontinuerligt jobba med processoptimering gällande effektivitet och kvalitet.
* Sammanställa och uppgradera mallar och dokument.
* Ge feedback till andra team som har ett nära sammarbete med Customer Engagement.
* Supportera och bidra med hög servicenivå
Är du den vi söker?
Vi söker dig som har en utmärkt kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt, kunna förstå kundens krav och läsa av situationer. Du är en duktig problemlösare som gillar att arbeta strukturerat och tvärfunktionellt i team men är samtidigt självgående i uppgifter du tar dig an. Eftersom vi också har dialog med flera olika team är det viktigt att du trivs med att vara en central kontaktperson med många kommunikationsvägar.
Du behöver ha tidigare erfarenhet från servicearbete med kundkontakt, administration och i liknande supportroller med stort kundfokus inom fordonsindustrin. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom branscher som gett dig anpassningsförmåga att arbeta i tidspress och ändrade prioriteringar. I den här rollen krävs att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. Vi värdesätter ett nyfiket sätt och en positiv inställning där du kan stämma in på devisen "Being a people person".
Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos MSX med 6 månaders provanställning. MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag. Placering är i Kista, Stockholm på MSX kontor.
Arbetstider: Måndag till fredag 9-18 och 10-15 på lördag och söndag.
Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval - välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "25004-42249970".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Msx International Ltd. England, Filial (org.nr 516402-6832)
Arbetsplats MSX International Ltd
Kontakt Vivien Mogyorossy Hantosi
00000000 Jobbnummer 8462121
Observera att sista ansökningsdag har passerat.