Customer Engagement Specialist
Msx International Ltd. England, Filial / Kundservicejobb / Stockholm
2023-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Engagement Specialist" (publicerad 2024-12-16) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Borås eller i
hela Sverige MSX International Ltd
Har du erfarenhet inom kundtjänst och är du redo att ta nästa steg i din karriär inom en bransch som ständigt utvecklas? Om du dessutom tycker om att lösa problem så skulle rollen som Customer Engagement Specialist vara något för dig!
Vi startar upp ett nytt team i Stockholm med uppdrag att tillhandahålla skräddarsydda kundsuporttjänster för den svenska marknaden för ett stort bilmärke, teamet kommer att tillgodose ett brett spektrum av olika kundbehov.
Publiceringsdatum2023-09-14Dina arbetsuppgifterSom Customer Engagement Specialist förväntas du ta hand om kunder genom att lyssna, förstå och hitta lösningar på kundens frågor. I teamet kommer vi att arbeta systematiskt och noggrant följa upp vår kvalitet för att utveckla och skapa värde. Kundkontakten sker genom olika kommunikationskanaler via datorn, chat och telefon. Du förväntas bland annat:
* Hantera enkla och komplicerade fall inom försäkringsfrågor, tekniska och SOME.
* Handlägga ärenden i olika system.
* Hantering av klagomål avseende fordon, reservdelar, tillbehör, frågor gällande anslutna tjänster, GDPR eller försäkring, allmänna frågor gällande produkter.
* Analysera och undersöka de underliggande orsakerna bakom kundernas frågor samt dokumentera all kundkontakt.
* Kontinuerligt jobba med processoptimering gällande effektivitet och kvalitet.
* Ge feedback till andra team som har ett nära samarbete med Customer Engagement.
Supportera och bidra med hög servicenivå samt leverera åtgärder för att uppnå personliga och ditt teams mål och deadlines.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som har en utmärkt kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt. Du är bra på att förstå kundens krav och läsa av situationer. Du är en duktig problemlösare som gillar att arbeta strukturerat och tvärfunktionellt i team men är samtidigt självgående i uppgifter du tar dig an. Eftersom vi också har dialog med flera olika team är det viktigt att du trivs med att vara en central kontaktperson med många kommunikationsvägar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från servicearbete med kundkontakt, administration och i liknande supportroller med stort kundfokus. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom branscher som gett dig fordonskunskap, anpassningsförmåga till tidspress och ändrade prioriteringar. I den här rollen krävs att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. Vi värdesätter ett nyfiket sätt och en positiv inställning där du kan stämma in på devisen "Being a people person".
Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos MSX med 6 månaders provanställning. MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag. Placering är i Kista, Stockholm.
Arbetstider är måndag till fredag 9-18 och lördagar och söndagar 10-15. Helgarbete sker ungefär 2-4 gånger per månad.
Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval - välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "23731-41909951".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Msx International Ltd. England, Filial (org.nr 516402-6832)
Arbetsplats MSX International Ltd
Kontakt Vivien Mogyorossy Hantosi
00000000 Jobbnummer 8110925
Observera att sista ansökningsdag har passerat.