Customer Care Specialist

4Finance AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-09-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Specialist" (publicerad 2016-10-20) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 4Finance AB i Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Koncernen har idag över 2 000 000 kunder och bedriver sin verksamhet i bland annat Lettland, Litauen, Finland, Sverige, Danmark, Polen, Storbritannien, Spanien, Ryssland och Nordamerika. Koncernen har en historik av snabb tillväxt och har idag en ledande position inom sitt segment i alla de länder där bolaget verkar.

Som Customer Care Specialist på 4Finance AB kommer du att hantera all vår in- och utgående kommunikation med våra kunder via såväl telefon, email som chat. Du kommer att vara behjälplig mot våra nuvarande kunder i deras ärenden men kommer även att handlägga nya kundförfrågningar.

Vi sätter stort värde i att du har god känsla för service, en administrativ ådra samt ett gott ordningssinne.
För att bli en vinnare hos 4Finance AB ser vi att du är ambitiös, noggrann, social och lojal.

I och med att du i ditt dagliga arbete kommer att hantera kommunikation med våra kunder såväl muntligen som skriftligen, ser vi att du talar flytande svenska och engelska samt har lätt för att uttrycka dig sakligt och korrekt.

Meriterande är om du har tidigare erfarenhet inom kundservice samt om du tidigare arbetat med konsumentkrediter och kreditgivning. Vi ser att du som söker har slutfört en gymnasial utbildning, har god datorvana samt att du drivs av att utvecklas som person.

Vi erbjuder en snabbt växande internationell arbetsplats med högt i tak och goda möjligheter att själv få vara med och påverka bolagets framtida utveckling. Vi förespråkar initiativrikedom och öppenhet.
Utöver detta erbjuder vi:

• Fast lön + OB tillägg.
• Tillsvidareanställning efter provanställning.
• Friskvårdsbidrag.
• Fräscha lokaler i Hammarby Sjöstad.
• En härlig gemenskap och bra stämning i gruppen.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Schemanlagda kvällar och helger.

Publiceringsdatum
2015-09-25

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: SECCS0816
Ansökan kan skickas till e-postadress: cv@4finance.se

Kontakt
Alexander Stenberg, Customer Care Manager cv@4finance.se

Företag
4Finance AB

Adress
4Finance AB
Hammarby Allé 47
12030 Stockholm

Kontorsadress
Hammarby Allé 47
Hammarby Sjöstad

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070 792 68 02

Jobbnummer
2450225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 4Finance AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 4Finance AB: