Customer care söker en utbildnings-, informations- och kvalitets

Klarna AB / Speditörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speditörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Letar du efter en arbetsplats som erbjuder rolig och stimulerande vardag?
Vi letar efter dig som trivs bäst i en ung företagskultur med en föränderlig miljö, där arbetsuppgifterna kräver ett skärpt sinne för problemlösning samt en extrovert och lättsam personlighet. Du är en självgående och drivande person som klarar av att hantera många ärenden samtidigt.
Är du en initiativtagare med sinne för förbättringar både gällande effektivitet och kvalité, men samtidigt prestigelös nog att kunna ta i där det behövs? Vill du, tillsammans med ett gäng ambitiösa kollegor, stäva mot att överträffa våra kunders förväntningar när det kommer till service?
Klarna tidigare Kreditor har sedan start haft en stark utveckling, och i takt med att koncernen växer såväl i Sverige som utomlands blir belastningen högre och utmaningarna större. Kulturen på Klarna präglas av stort eget ansvar, vilket ger dig möjligheten att dra nytta av ditt kluriga sinne, samt lösa problemen som kan uppstå i det dagliga arbetet, på egen hand.
Vi på Klarna söker just nu en utbildnings-, informations- och kvalitetsansvarig till vår Customer & Operationsavdelning.
Vi befinner oss i ett läge av stark utveckling så utöver ditt driv krävs en god flexibilitet och förmåga att ta egna initiativ. Våra krav är att du har gått ut gymnasiet och brinner för den typ av utmaningar som rollen kräver. Du kommer stötta hela vår nordiska organisation men även delta i utvecklingen av andra europeiska länders kvalitetsarbete. Du kommer rapportera till Nordic Customer Care manager och ingå i ledningsgruppen för Nordic Customer Care. Idag arbetar drygt 50 personer inom Nordic Customer Care.
Vi söker dig som
• har gått ut gymnasiet
• Pratar och skriver svenska och engelska obehindrat.
• har god flexibilitét och förmåga att ta egna initiativ
• brinner för kvalitét och för att skapa enkla informationsflöden
• gillar att hålla utbildningar
• ser helheten i processer som det viktiga
• är kreativ, strukturerad och driven med vilja att utvecklas!
Det är meriterande om du
• har erfarnehet av kundservicemiljön
• förstår vilka utmaningar man ställs inför som kommunikatör och som kundserviceorganisation.
Har du våra efterfrågade egenskaper är du en självklar sökande till rollen!
Region
Stockholm

Publiceringsdatum
2009-11-02

Ersättning
Individuell lönesättning

Kontaktperson för detta jobb
Karin Burgaz Nordic Customer Care Manager
Telefonnummer: +46 76 526 00 18

Arbetstider och omfattning
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-31
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Stephanie Linder, 0812012014

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
529976

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: