Customer Care Representative / Kundservicemedarbetare / Kundsupp
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2021-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Representative / Kundservicemedarbetare / Kundsupp" (publicerad 2022-02-11) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-12-16Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Göta Energi har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget i en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget är ett av de snabbast växande företagen inom den svenska marknaden. Med visionen om att vara Sveriges mest omtyckta bolag inom deras verksamhetsområde, de har de tagit fram moderna lösningar för att förbättra kommunikationen med kunder, vilket de vunnit flera priser för. Avdelningen präglas av positiv energi och gemenskap.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från privatkunder, där du ska erbjuda bästa lösningen för att skapa kundnöjdhet. Ärendena kommer in via telefon där du ansvarar för att ärendena blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och avtalsteckning. Utöver detta består en stor del av tjänsten av merförsäljning där du har tydliga uppsatta mål vilket gör att du ständigt kan utvecklas och påverka din lön. Du erbjuds en gedigen introduktion och möjlighet att utvecklas i nya roller i företaget på sikt
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsattmål
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet inom försäljning
För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare har du ett intresse och en vilja att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera bästa lösningar samtidigt som du alltid sätter kunden i fokus. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Slutligen har du lätt för att anpassa dig till andras åsikter och se gruppen samt syftet med helheten.
Övrig information:
Start: 20 januari 2022.
Plats: Centrala Göteborg.
Lön: Enligt överenskommelse.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Julia Adamsson
julia.adamsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6184888
Observera att sista ansökningsdag har passerat.