Customer Care Rep till Gate Gourmet!

Adecco Sweden AB / Restaurangbiträdesjobb / Sigtuna
2019-03-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Rep till Gate Gourmet!" (publicerad 2019-04-05) ⬅️


Visa alla restaurangbiträdesjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Brinner du för service och kundkontakt? Har du ett öga för detaljer samt trivs med att arbeta i en föränderlig miljö. Då är tjänsten som timanställd "Customer Care Rep" till Gate Gourmet på Arlanda Flygplats något för dig!

Publiceringsdatum
2019-03-25

Om tjänsten
Gate Gourmet är världens största oberoende cateringföretag som producerar, paketerar och levererar catering för flygbolag och järnvägar.
Vi söker just nu en Customer Care Rep till Gate Gourmet! Rollen innebär att du kommer ha direktkontakt med flygpersonal på de flighter där Gate Gourmet levererar mat- och tullfrivaror. Du kommer att ansvara för att beställda varor levereras enligt de krav de olika flygbolagen har. Därmed är en viktig del av arbetet kvalitetssäkring av varorna som ska levereras och en stor del av arbetet kommer du kontrollera de vagnar som varorna levereras i. Du förväntas jobba både för- och eftermiddag där vissa av passen börjar så tidigt som 04:00 är det viktigt att du kan vara på plats redan då.

I rollen som Customer Care Rep kommer du även utföra nedan arbetsuppgifter:

• Utföra kvalitets-, kvantitets-, och temperaturkontroller och dokumentera kontrollerna.
• Säkerställa att allt levereras enligt kunds önskemål och aktuell tidplan.
• Hantera kontakter med kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt och lösa eventuella situationer som uppstår.
• Vid behov arbetsleda förarna/lastarna under pågående lastning
Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att som person drivs av att ge service och skapa goda relationer. Det är även av stor vikt att du är flytande i engelska och svenska i tal och skrift. Samt att du är uthållig och noggrann. Vi tror även att du som person bör trivas med att arbeta i en föränderlig miljö, har god simultanförmåga samt är flexibel.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Customer Care Rep är ett konsultuppdrag med start 2019-05-01. Till att börja med är uppdraget fram till september men för rätt person finns chans för förlängning. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Marcus Berg via 073 684 70 97.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Customer Care Rep, Logistik, Catering, Produktion, Arbetsledare, Lager, Servicepersonal

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-07
Ange följande referens när du ansöker: ref-29406
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Berg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4689136

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: