Customer Care Professional / Talanger till vår kundservice
American Express / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos American Express i Stockholm Till rollen som Customer Care Professional på American Express Kundservice söker vi nu dig som vill vara med och ge en förstklassig service till våra kunder och som trivs med att vara företagets ansikte utåt.
Du tar emot inkommande samtal från våra kunder och trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra och skapar positiva kundupplevelser. Med din passion för service bidrar du till att överträffa kundernas förväntningar.
Som Customer Care Professional på American Express Kundservice är du oftast kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse.
Du ger förstklassig service och ger relevanta rekommendationer för att skapa ett mervärde för kunden. Samtalen kan vara enklare allmänna kortfrågor till mer komplicerade frågor kring fakturor, försäkringar och förmåner.
Tjänsten inleds med åtta veckors utbildning med start i 30 april. Under utbildningen får du både teoretisk och praktisk utbildning för att få de bästa möjligheterna och förutsättningar för att ge service i toppklass och även tjäna bonus i vårt interna bonusprogram.
Du erbjuds en kontinuerlig uppföljning och coachning i ditt arbete och du får möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt samt blir en del av ett stort internationellt och spännande företag. Vi ser gärna sedan att du utvecklas vidare i din karriär hos oss på American Express.
Dina fokusområden blir att:
Tillsammans med dina kollegor ansvar för att skapa hög tillgänglighet och kundnöjdhet med fokus på att lösa kundens ärende direkt
Med ett proaktivt arbetssätt ge relevanta rekommendationer kring våra produkter och service anpassade till kundens behov
Offer of employment with American Express is conditioned upon the successful completion of a background verification check, subject to applicable laws and regulations.
Vi söker dig som har:
• har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
• har en stor social förmåga att vara flexibel, empatisk och anpassningsbar
• är målinriktad och som jobbar hårt för att nå dina mål.
• är initiativtagande och trivs med att jobba i ett högt tempo
• har förmågan att snabbt sätta dig in i kundens ärende genom att lyssna, ställa relevanta frågor och lösa kundens ärende snabbt och effektivt
Vi ser gärna sökanden som pratar norska, och med några års erfarenhet från att ha jobbat med service i Norge.
Passar detta in på dig? Tveka inte att höra av dig till oss idag!
We consistently focus on the unexpected. That's why we've never been afraid to reinvent ourselves. We're a company that embraces change - our success is the product of our talented employees taking big risks. What has stayed the same for the last 160 years, is our dedication to outstanding customer service and the values on which American Express was built: trust, security, integrity, quality, respect and customer commitment.
We're proud to be collaborators, problem solvers and risk-takers. No business challenge is too big, and no customer request too small. Talk to our people - and experience firsthand their passion, curiosity and excitement about the work they get to do every single day.
Publiceringsdatum2018-02-27Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAmerican Express
AdressAmerican Express
Tegeluddsvägen 21
11541 STOCKHOLM
KontorsadressTegeluddsvägen 21
Jobbnummer 3989390
Observera att sista ansökningsdag har passerat.