Customer Care på heltid till familjärt bolag

Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Customer Care som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Customer Care på heltid till ett familjärt bolag. Som Customer Care kommer du framförallt se till att hela logistikflödet flyter på, från att boka transporter till att följa upp att leveransen har kommit fram till slutkund. Du ansvarar för alla delmoment däremellan, såsom att följa upp tidsplaner med leverantörer, se till att väsentliga dokument är fullständiga, följa upp leveransen och se till att kunden är nöjd. Du kommer ha mycket eget ansvar så vår kund sätter stora krav på att du är en självgående person som är noggrann och van att arbeta med service på högsta nivå. Du kommer arbeta i ljusa, moderna lokaler mitt i centrala Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt av kunden.

ARBETSUPPGIFTER

Som Customer Care kommer du exempelvis att:

• Ha telefon & mejlkontakt med kunder
• Se till att hela logistikflödet flyter på
• Genomföra möten och skapa nya relationer
• Prioritera och arbeta utefter deadlines

VI SÖKER DIG SOM

• Har arbetat med service och kundbemötande tidigare
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

DET ÄR MERITERANDE OM:


• Du talar & skriver franska
• Har någon form utav utbildning/erfarenhet inom ekonomi

Som person är du stresstålig, duktig på att kommunicera och har en säljande personlighet. Du är även positiv och flexibel.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-09-18

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3703563

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: