Customer care i resebranschen

Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige

Våra kunder är flygresenärer med destination världen över. Ibland händer det saker som inte går att förutse och situationen kräver en lösning för kundens bästa. Det är där vi kommer in och nu söker vi efter dig som vill arbeta med kundvård och har förmågan att hantera kundklagomål på ett professionellt,
naturligt och enkelt sätt. Customer Care är avdelningen för kundvård där vi ansvarar för hantering av synpunkter, klagomål och ersättningskrav, främst från Skandinaviska kunder. Det kan handla om allt från passagerarrättigheter till bolagets skyldighet gentemot sina kunder.
Då all kontakt med kunder är skriftlig söker vi dig som är har mycket goda kunskaper i det svenska skriftspråket.
Goda engelska kunskaper är en fördel då vi arbetar i en internationell miljö och mycket av kommunikationen är på engelska.

Du börjar 14:e Maj och i samband med att din anställning påbörjar du en 5 dagars utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att kunna hantera kundernas ärenden. Tillsammans med övriga i teamet arbetar ni för att nå målen och ha nöjda kunder.
Har du tidigare erfarenhet av reklamationshantering eller kundtjänst är det ett plus, men det är inget krav.
Du behöver ha mycket goda kunskaper i Svenska både i tal och skrift då mycket av vår dialog med kunder sker via mail, du ska även ha goda kunskaper i Engelska både i tal och skrift då en del av våra kommunikation sker på Engelska.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt customer-careteam, välkommen!

SYKES i Sveg har funnits sedan 1996 och har idag fullt fokus på flygbolagets SAS kundtjänst.
Customer Care hanterar kundens inkommande ärenden i allt från ersättningskrav till hanteringsfrågor.
Du får kollegor med olika lång erfarenhet av att hantera ärenden och de ser fram emot att lära känna nya kollegor.
På en intervju får du träffa några på avdelningen och får information om arbetet och de system vi arbetar i.
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar.
SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag.
Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen.SYKES' olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer.
För ytterligare information besök www.sykes.com.

Varaktighet, arbetstid
Vår customer-careavdelning är placerad på vårt center i Sveg. Utbildning på systemen och hur man hanterar ärendena får du av oss under arbetstid.

Publiceringsdatum
2018-04-03

Ersättning
Vi har kollektivavtal med Unionen.
Vi har bonus utöver den fasta lönen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-02
Ange följande referens när du ansöker: Customer Care 14/5

Kontakt
Rickhard Stålhandske rickhard.stalhandske@sykes.com 0680716000
Marie Roslin marie.roslin@sykes.com 0680716000
Mathias Andersson mathias.andersson@sykes.com 0680716000

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Box 202
84222 SVEG

Kontorsadress
Herrögatan 25

Jobbnummer
4058291

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: