Customer Care Agent / kundtjänst / service till företag vid Höto
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Agent / kundtjänst / service till företag vid Höto" (publicerad 2018-03-29) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-10-17FöretagetSergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 100 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels nya fräscha lokaler vid Hötorget
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Care Agent hanterar och administrerar du inkommande ärenden, varav de flesta inkommer via telefon. Det finns även en gemensam mailfunktion där resterande ärenden hanteras. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende, vilka du sedan administrerar i olika affärssystem. Ditt arbete mäts på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad. Du ingår i ett team och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en gedigen introduktion.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, handläggning eller administration där telefonen har varit ditt arbetsverktyg.
• Avslutad gymnasieutbildning, det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik.
• God system- och datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.
Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har förmågan att formulera dig på ett tydligt och engagerat sätt över telefon för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer då du snabbt kan ändra fokus mellan olika arbetsuppgifter när detta krävs
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hötorget, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3753435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.