Customer Care Agent / kundservice / bank / finans till företag i

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-11-02

Företaget
Sergel Kredittjänster är ett ledande inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. "We Care" är kärnan i kulturen och arbetssättet på företaget, vilket innebär omtanke för alla inom arbetssfären, kunder, gäldenärer, personal och ägare. We Care handlar om att hitta en optimal lösning för alla där både humana och finansiella relationer väger tungt. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. I ljusa lokaler med öppet kontorslandskap sitter du tillsammans med över 100 kollegor som arbetar inom olika delar av inkassoverksamheten. Företaget arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Care Agent arbetar du med faktura- och inkassoärenden av varierande komplexitet och omfattning. Arbetet innefattar allt ifrån att återkalla fakturor, besvara frågor rörande påminnelser och hitta betalningslösningar, till att hantera kreditärenden för något av företagets största kunder. Detta ställer höga krav på både simultanförmåga och flexibilitet i syfte att anpassa sitt arbetssätt utifrån det specifika ärendet.

Ärenden tas emot via telefon, chatt och ärendehanteringssystem och administreras sedan i de olika affärssystemen. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.

Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt och system. Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare i varierande åldrar och med olika bakgrund. Arbetsplatsen präglas av att ha har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla. Tillsammans strävar ni efter effektivitet i era processer med hög kvalité i eran leverans.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, service eller administration.
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god system- och datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.

Som person har du ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har förmåga att ta stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och för att arbeta proaktivt med att hitta nya, smarta sätt att skapa hållbarhet och lönsamhet. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Hötorget
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Leander julia.leander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4437871

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: