Customer Care Agent

Delivery Hero Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Delivery Hero Sweden AB i Stockholm, Linköping, Göteborg, Umeå eller i hela Sverige

Delivery Hero Norden med varumärkena Onlinepizza och Foodora är Nordens största aktör inom hemkörning av restaurangmat. Vi är en del av det globala företaget Delivery Hero med säte i Berlin, Tyskland som har verksamhet i mer än 40 länder. I Sverige har vi cirka 2000 anslutna restauranger och vi är idag drygt 45 engagerade och matälskande medarbetare fördelat på båda varumärkena, som brinner för att skapa Nordens bästa erbjudande för hemlevererad mat och samtidigt ha roligt tillsammans. Att bygga en stark företagskultur är en prioritet för oss och vi satsar mycket på teambuilding och andra trivselskapande aktiviteter på kontoret.

Vi söker Customer Care Agent.

Som Customer Care Agent är du en del av vår viktiga kundtjänst med ansvar för att ge våra restaurangpartners och våra slutkunder, användarna av vår plattform, svar på sina frågor och den allra bästa servicen. Du kommer att jobba med kundärenden i flera olika kanaler: besvara inkommande samtal, svara på mail och ansvara för vår chat. Visst administrativt arbete förekommer också. Oavsett vilket forum du jobbar i är ditt uppdrag att se till att vi håller en hög servicenivå och vi jobbar aktivt med att mäta kundnöjdhet genom Net Promotor Score, NPS, som är en viktig del i vårt arbete. Du kommer jobba för det lilla personliga bolaget med det stora internationella bolaget i ryggen - och vi lovar dig att du kommer att ha roligt under tiden! Du kommer vara placerad på vårt huvudkontor i Skanstull. Dina arbetstider kommer i grunden att vara vardagar dagtid. Det kommer även förekomma kvällspass till kl. 22 då och då. Du kommer också vara schemalagd en helg i månaden. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och föregås av 6 månaders provanställning. Vi behöver dig så snart som möjligt men tar självklart hänsyn till uppsägningstid för rätt kandidat.

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och människor sen tidigare. Har du tidigare jobbat i kundtjänst eller på annat sätt med telefonen som arbetsredskap är det meriterande men allra viktigast för oss är att du har rätt personlighet. Du förstår hur viktigt det är att våra restaurangpartners och kunder bemöts på ett trevligt och proffsigt sätt och du trivs med att göra det lilla extra. Du är utåtriktad och har lätt för att skapa goda relationer - med både kunder och kollegor. Hos oss händer det mycket så en flexibel inställning är en stor fördel. Du kommer att arbeta i våra olika kundsystem så god datorvana är en självklarhet. Har du kunskaper i Salesforce är det meriterande. Eftersom vi är ett internationellt bolag behöver du vara bekväm att prata och skriva på både svenska och engelska.

Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2018-03-29

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Kontakt
anna.arvidsson@deliveryhero.com

Företag
Delivery Hero Sweden AB

Adress
Delivery Hero Sweden AB
11860 STOCKHOLM

Kontorsadress
Ringvägen 100

Jobbnummer
4054573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Delivery Hero Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Delivery Hero Sweden AB: