Customer Care Agent
Lynes Technologies Sweden AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lynes Technologies Sweden AB i Solna,
Norrköping,
Malmö eller i
hela Sverige Vi söker efter en lagspelare som förstår innebörden av samarbete och god kundservice. Att vara rådgivande och pedagogisk ligger i din natur och vi tror att du kan utveckla oss lika mycket som vi kan utveckla dig.
Du och teamet kommer utgöra vår viktigaste avdelning som dagligen möter våra kunder, därför tror vi att du enkelt kan anpassa dig till olika typer av människor, humör och tillsammans med dina kollegor lösa ärenden på ett enkelt och effektivt sätt.
Att vara organiserad och ansvarstagande är viktigt vilket du säkert förstår då du kommer ha fullt ägandeskap av flera olika typer av ärenden samtidigt.
En vanlig dag på jobbet
På Lynes blir du en nyckelperson i vår dagliga drift, där du tillsammans med dina kollegor levererar branschens bästa och mest lyhörda support. Du kommer ingå i ett team bestående av teknikintresserade personer som brinner för att hjälpa våra kunder.
Du kommer supportera företagskunder som använder vår tjänst. Det här innebär att du troligtvis är van att hantera flera system och program, samtidigt som du pratar med kunder.
Detta kommer du göra
• Hantera inkommande ärenden via telefon och mail
• Administrera kunders licenser
• Konfigurera, felsökning och rådgivning kring kunders setup
• Vårda kundrelationer
• Samarbeta i felsökning med operatörer och underleverantörer
• Rapportera buggar till våra utvecklare
Detta slipper du göra
• Tidrapportera
• Spendera tid i onödiga möten
• Jobba i gamla och omoderna system
• Arbeta ensamt och isolerat, utan stöd från kollegor och chefer
• Jobba i en hierarkisk organisation, utan möjlighet att göra oss bättre
Publiceringsdatum2022-04-29KvalifikationerDetta är du
• Gymnasieutbildning
• Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Plus i kanten
• Erfarenhet av Zendesk eller annat ärendehanteringssystem
• Kund- och återförsäljar-relationer
• Telekom- och eller IT-relaterad support- och felsökningserfarenhet
• Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska
Vår filosofi
För oss är du viktig, vem du är och vad du kan bidra med, för tillsammans bildar vi ett mästarlag.
Vi lever i en hybrid värld där vi utvecklar en tjänst som möjliggör just det. Vi respekterar varandra, vår fritid och work-life balance är viktigt för oss.
Som bolag är vi platta, decentraliserade och ödmjuka (om vi nu får säga det själva). Vi har kontor runt om i landet och även i Kroatien, förhoppningsvis har du nära till något av dem. Men det spelar mindre roll, så länge du är en match med oss!
Om Lynes
Vi är digitala pionjärer från Sverige, ett SaaS-företag som har utvecklat, testat och justerat Lynes mot den tekniskt mogna svenska marknaden i några år. Där har vi lärt oss massor vi tar med oss när vi utforskar resten av världen. Vår plattform som inkluderar (mobil-)telefoni, videomöten, chatt och samarbete - allt prydligt hopbyggt i en och samma app.
Vi har snabbt vuxit till en av de största svenska oberoende leverantörerna och har över 3 000 nöjda kunder med över 30 000 användare.
Vårt mål har alltid varit den globala marknaden, för bra kommunikation är inte bara för oss svenskar. Det är för alla!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLynes Technologies Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lynes Technologies Sweden AB (org.nr 556908-0483),
https://www.lynes.io Arbetsplats Lynes Technologies
Jobbnummer 6587301
Observera att sista ansökningsdag har passerat.