Customer Care

Telavox AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö, Lund, Kristianstad, Halmstad, Växjö eller i hela Sverige

At Telavox we're passionate about revolutionising the way businesses communicate. We are a super productive bunch of people, performance driven and dedicated to unleashing wonder. Our mission is to challenge, create and have fun.

We develop communication solutions and we're doing it with technology that is inventive, dependable and easy to use. Our goal is to offer both world-class user experiences and seamlessly integrated mobile services. Telavox strive to be a world-leading Swedish IT company.

We have more than houndreds of thousands of business users in Sweden, Denmark and we're now heading for Norway and Finland. Telavox is constantly looking for talented people who can join our team to wow our customers.

Are you the one? Come join us!

Vi som jobbar på Telavox tycker om att skapa och utmana. Ambitionen är att alltid utvecklas, för att tillsammans ta fram den bästa kommunikationstjänsten som gör arbetsdagen enklare och roligare för kunden. Vi vill bli bättre, växa tillsammans och överträffa kundens förväntan. Det handlar inte om att revolutionera världen varje dag, utan om att förändra genom att varje dag bidra med kreativitet, personlighet och engagemang.

Customer Care
Våra kunder förtjänar den bästa kundupplevelsen och tillsammans är vi alla ansvariga för detta. Du har en viktig roll i team och ansvarar för att kontinuerlig och proaktiv kontakt med befintliga kunder, via telefon. Med ditt intresse och förståelse för service, din personlighet och ditt engagemang kommer du att se till att våra kunder mår bäst hos oss.

Du kommer att bli tilldelad ett antal kunder att vårda och utveckla dem med våra produkter som ständigt förändras. Inledningsvis så kommer du att kontakta kunder för att få dem gå över till en ny spännande tjänsteplattform vi nyligen har lanserat. Det kommer krävas strategiskt och analytiskt arbete för att lyckas med uppgiften. Vi förväntar oss att du växer i din roll och tar mer ansvar i takt med att avdelningen utvecklas. Stort stöd kommer att finnas inom gruppen, så även om man inte har erfarenhet av sälj, service eller telekom så ska inte detta vara ett hinder för att ansöka.

Tänker du som oss?
Läs gärna mer om våra produkter på addflow.com och telavox.se. Är du är intresserad av att veta mer om tjänsten på Customer Care avdelningen? Fyll i fälten här så kontaktar vi dig.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Publiceringsdatum
2015-10-23

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Monika Tahiraj, HR-specialist 46406220057 monika.tahiraj@telavox.se

Företag
Telavox AB

Adress
Telavox AB
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö

Kontorsadress
Stora Varvsgatan 6A

Jobbnummer
2493623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox AB: