Customer Adviser Team Collection
PayEx Sverige / Företagsekonomjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige i Gotland,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi söker en Customer Adviser till vårt inkassoteam som tillhandhåller effektiv kravhantering med hög grad av expertis. Du kommer bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter.
Vår vision
Vår vision är att alla förr eller senare ska betala via PayEx. Det är en ambitiös vision som visar att vi har en stark tro på oss själva. Vi drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda. PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar.
Vi arbetar utifrån våra värdeord: Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Om teamet
Teamet består av 15 drivna och engagerade medarbetare fördelat på fyra grupper och en Team Manager. Vårt huvudfokus är att hantera svenska inkassoärenden, inklusive bevakning. Vi förmedlar även utländska inkassoärenden till våra kollegor i Norge, Danmark och Finland samt till vår externa samarbetspartner.
Om jobbet
Som Customer Adviser är du med och bidrar till att ständigt förbättra vår leverans mot kunderna tillsammans med dina kollegor i en öppen och lösningsinriktad miljö.
Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom inkassobranschen och i ett team som drivs av öppenhet, ärlighet och utveckling.
Din ambition och vilja till att utvecklas är viktig för att du ska kunna vara framgångsrik i vårt team och för att vi ska kunna växa tillsammans.
Några av dina arbetsuppgifter består i att;
• Arbete med reklamationer och tvistiga fordringar, att ta hand om den juridiska delen, såsom att skriva stämningsansökan mm
• Att förhandla med gäldenärer, upprätta och följa upp avbetalningsplan
• Kontakt med kunder, gäldenärer, myndigheter och kollegor inom andra funktioner så som sälj, juridik och kredit avdelningar
• Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen
För att lyckas i rollen
• Du har ett högt eget ansvar i ditt arbete, är självgående och kan ta egna beslut
• God samarbetsförmåga och bidrar till en god arbetsmiljö
• Är noggrann, kan strukturera och göra egna prioriteringar bland en variation av arbetsuppgifter / ärenden som inkommer
• Du har stort fokus på kvalité, effektivitet och service
• Är lösningsorienterad och serviceinriktad mot interna och externa kunder
• Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska är nödvändigt för att vara framgångsrik inom rollen
Du kanske sedan tidigare har med dig
• Relevant högskoleutbildning
• Juridisk erfarenhet
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete och inkasso
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2019-05-06Så ansöker duVi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2019-05-26.
Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!
Övrig informationPå Instagram kan du via @payexpeople följa våra medarbetares vardag.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Högström
pernilla.hogstrom@payex.com 0498-202156
FöretagPayEx Sverige
AdressPayEx Sverige
St Hansplan 1
62188 Visby
KontorsadressSt Hansplan 1, Visby
Jobbnummer 4769202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.