CRM Business Administratör till företag i telecombranschen!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du ca 5-10 års erfarenhet av att arbeta som CRM Business Administratör samt är van att utföra verksamhets- och kravanalyser? Då har vi ett uppdrag för dig med start omgående hos vår kund i Farsta! Uppdraget startar omgående och pågår till och med 31 januari 2016.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som CRM Business Administratör kommer du att agera användarstöd i säljprocesser, modeller och CRM system samt stödja säljledningen. Du kommer dessutom att medverka i säljutvecklingsforum. Vidare kommer du att löpande utbilda nya medarbetare samt genomföra mindre konfigurationer samt ta fram rapportmallar och rapporter.

Vem trivs här?
För att lyckas i rollen tror vi att du har arbetat som CRM Business Administratör i 5-10 år, är van att utföra verksamhets- och kravanalys samt har erfarenhet av CRM verksamhetsförvaltning. Har du dessutom projektledningskompetens, van att driva operationella förbättringar samt är van att arbeta med rapportering och KPI:er är detta uppdraget för dig! Du som har erfarenhet av att arbeta i Salesforce och CRM- system ska söka redan idag!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående rekryteringsprocessen kontakta rekryteringsansvariga Tove Bohlin på tel: 08 598 980 09

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-10-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Bohlin

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2490562

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: