Country Manager, Accountor Training

Accountor Sverige / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm, Solna, Botkyrka, Täby, Södertälje eller i hela Sverige

Accountor training Sverige söker en erfaren Country manager som drivs av att möta kunder och brinner för att skapa tillväxt i en nyetablerad verksamhet.

I rollen har du ett självständigt ansvar för kundportföljen och hela säljkedjan. Fokus kommer att ligga på att initiera kontakt med företag, bygga långsiktiga relationer och att bearbeta befintliga kunder för att utveckla affären. Du har ett övergripande resultat- och personalansvar för fyra anställda i den svenska verksamheten.

Arbetsuppgifter;
• Resultatansvarig för den svenska verksamheten
• Ta fram strategi- och verksamhetsplan, årlig budget och månatliga avstämningar för den svenska verksamheten
• Ansvara för försäljning-, marginal- och tillväxt
• Ansvara för den övergripande företagsstrategin
• Ta fram försäljningsaktiviteten och strategier för varje målkundsegment
• Nykundsbearbetning
• Formellt personalansvar

Din profil;
Som person drivs du av högt uppsatta mål och att skapa långsiktiga relationer och affärer. Du har minst 5 års erfarenhet i en liknande roll med goda säljresultat. För att lyckas i rollen tror vi att du är entreprenör, gillar att bygga nätverk och skapa goda relationer. Då mycket av den interna kommunikationen sker med moderbolaget i Finland och med våra nordiska grannar behöver du vara flytande i engelska i både tal och skrift.

Om du brinner för försäljning och affärsutveckling, drivs av att bygga vidare på en nyetablerad verksamhet och vill ta nästa steg i din karriär - är det här rollen för dig.
Ansök idag med cv på engelska eller ring gärna mig om du har några frågor eller funderingar.

Om företaget:
Accountor Training är ett nordeuropeiskt onlineutbildningsföretag specialiserat på utbildning inom ekonomi och lön. Vi har för närvarande verksamhet i Finland (under namnet Opinahjo), Norge (sedan 2015) och Sverige (sedan 2017).
Accountor Training är en del av den internationella koncernen Accountor Group, med fokus på redovisning, lön och HR tjänster. Accountor Group har verksamhet i 7 länder med över 2300 medarbetare.

Accountor Group och dessa dotterbolag har en familjär stämning med ett behagligt arbetsklimat och en trevlig atmosfär. Vi tror på ett arbetssätt där möjligheten till ett balanserat familje- och arbetsliv ses som en självklarhet. Accountor Sverige har nyligen blivit utsedd till ett Karriärföretag 2018, p.g.a. vårt fokus på medarbetarnas välmående och utveckling.

För mer information om Accountor Training, besök vår hemsida; www.accountortraining.se< href='http://www.accountortraining.se>' rel='nofollow'>http://www.accountortraining.se>

Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Kristin Annerstedt, 010 475 04 05,
Kristin.annerstedt@accountor.se<mailto:Kristin.annerstedt@accountor.se>


Country Manager, Accountor Training

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-07

Ersättning
Fast och provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristin Annerstedt

Företag
Accountor Sverige

Adress
Accountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
4191784

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Sverige: