Country Manager, Accountor Training
Accountor Sverige / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Täby,
Södertälje eller i
hela Sverige Accountor training Sverige söker en erfaren Country manager som drivs av att möta kunder och brinner för att skapa tillväxt i en nyetablerad verksamhet.
I rollen har du ett självständigt ansvar för kundportföljen och hela säljkedjan. Fokus kommer att ligga på att initiera kontakt med företag, bygga långsiktiga relationer och att bearbeta befintliga kunder för att utveckla affären. Du har ett övergripande resultat- och personalansvar för fyra anställda i den svenska verksamheten.
Arbetsuppgifter;
• Resultatansvarig för den svenska verksamheten
• Ta fram strategi- och verksamhetsplan, årlig budget och månatliga avstämningar för den svenska verksamheten
• Ansvara för försäljning-, marginal- och tillväxt
• Ansvara för den övergripande företagsstrategin
• Ta fram försäljningsaktiviteten och strategier för varje målkundsegment
• Nykundsbearbetning
• Formellt personalansvar
Din profil;
Som person drivs du av högt uppsatta mål och att skapa långsiktiga relationer och affärer. Du har minst 5 års erfarenhet i en liknande roll med goda säljresultat. För att lyckas i rollen tror vi att du är entreprenör, gillar att bygga nätverk och skapa goda relationer. Då mycket av den interna kommunikationen sker med moderbolaget i Finland och med våra nordiska grannar behöver du vara flytande i engelska i både tal och skrift.
Om du brinner för försäljning och affärsutveckling, drivs av att bygga vidare på en nyetablerad verksamhet och vill ta nästa steg i din karriär - är det här rollen för dig.
Ansök idag med cv på engelska eller ring gärna mig om du har några frågor eller funderingar.
Om företaget:
Accountor Training är ett nordeuropeiskt onlineutbildningsföretag specialiserat på utbildning inom ekonomi och lön. Vi har för närvarande verksamhet i Finland (under namnet Opinahjo), Norge (sedan 2015) och Sverige (sedan 2017).
Accountor Training är en del av den internationella koncernen Accountor Group, med fokus på redovisning, lön och HR tjänster. Accountor Group har verksamhet i 7 länder med över 2300 medarbetare.
Accountor Group och dessa dotterbolag har en familjär stämning med ett behagligt arbetsklimat och en trevlig atmosfär. Vi tror på ett arbetssätt där möjligheten till ett balanserat familje- och arbetsliv ses som en självklarhet. Accountor Sverige har nyligen blivit utsedd till ett Karriärföretag 2018, p.g.a. vårt fokus på medarbetarnas välmående och utveckling.
För mer information om Accountor Training, besök vår hemsida;
www.accountortraining.se< href='http://www.accountortraining.se>' rel='nofollow'>http://www.accountortraining.se>Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Kristin Annerstedt, 010 475 04 05,
Kristin.annerstedt@accountor.se<mailto:
Kristin.annerstedt@accountor.se>
Country Manager, Accountor Training
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-06-07ErsättningFast och provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristin Annerstedt
FöretagAccountor Sverige
AdressAccountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm
KontorsadressS:t Eriksgatan 113
Jobbnummer 4191784
Observera att sista ansökningsdag har passerat.