Country Assistent till Lenovo
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som är en duktig administratör och gärna har erfarenhet av personaladministration sedan tidigare. Är du också van att ha mycket att göra, kan ha många bollar i luften och samtidigt vara serviceminded? Då är det troligen dig vi söker som Lenovos nya kollega!
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du anställs av Adecco Sweden.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som Country Assistent på Lenovo är ditt fokus att ge support till cheferna i arbetsgruppen och ett administrativt stöd i organisatoriska uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer att vara väldigt varierande och du lägger upp en plan inför varje dag, beroende på vad som behöver göras och prioriteras. Därför är det viktigt att du känner dig flexibel och kan ställa om snabbt för att ta dig an nya arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
• Rapportering av frånvaro till försäkringskassan
• Koordinera events
• Uppdatera organisationsscheman
• Administration kring lön, pension, försäkringar och anställning
• Arkivera dokument
• Kontakt med leverantörer.
Vem trivs här?
• Tidigare erfarenhet av administration
• Är van att arbeta med siffror i Excel
• Systemkunnig och goda erfarenheter av Office- paketet
• Talar och skriver flytande i svenska och engelska
• Strukturerad och ordningsam
• Social och serviceinriktad
• Stresstålig
• Problemlösare
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du anställs hos Adecco Sweden. Uppdraget är en tillsvidareanställning med start senast 2 Maj.
Lenovo sitter i lokaler beläget i Kista, norr om Stockholm.
Arbetstiderna är 8-17.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via mail.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor ang tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Gimmerborn
caroline.gimmerborn@adecco.seVälkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-03-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-03
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Gimmerborn
Caroline.Gimmerborn@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2742626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.