Costumer Service Specialist | Göteborg | Mölnlycke

Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
2023-05-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Costumer Service Specialist | Göteborg | Mölnlycke" (publicerad 2023-06-12) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en kundservice utöver det vanliga? Brinner du för att leverera service på en hög nivå och har tidigare erfaranheter från arbete inom kundtjänst/kundsupport? Vår kund i Mölnlycke söker just efter 2 värdefulla tillskott till sin kundserviceavdelning!

Vad innebär rollen som Costumer Service Specialist?

Uppdraget innebär att du kommer att arbeta inom ett läkemedelsföretag på deras kundserviceavdelning. Tjänsten omfattas av en bredd av arbetsuppgifter och innebär telefoni, orderhantering, krediteringar, övervakning av ordertrafik och övriga löpande kundserviceuppgifter. Kundservice har daglig kontakt med beställande kunder, huvudkontor och detaljhandlare vilket bland annat är apotek, kommuner och landsting. Tjänsten kräver ingen produktkunskap men du behöver vara handlingskraftig för att hjälpa kunderna på bästa sätt.

Start: 1 Juli - som initialt stäcker sig till en början på 6 månader med möjlighet för förlängning hos kund eller hos oss på Manpower

Placering: Mölnlycke

Arbetstider: Vardagar 8:00 - 16:30

Exempel på arbetsuppgifter

* Ordermottagning via interna system, telefon enligt uppsatta rutiner
* Besvara samtal och frågor, informera om uppdrag och processer
* Hantering av kreditlimiter samt vid behov informera om förskottsbetalning
* Underhåll av grunddata för slutkund
* Medverka vid övriga förekommande arbetsuppgifter på avdelningen

Vad söker vi hos dig?

Vi söker dig som är förtroendegivande, har en god förmåga i att ge service och skapa goda kundrelationer. Du trivs med att vara inom en verksamhet där du får ta stort ansvar och vara spindeln i nätet. Att lösa kundens problem driver dig framåt och du trivs en i en roll där du får vara lösningsfokuserad och använda ett strukturerat arbetssätt. Noggrannhet, engagemang, driv, ansvar och god kommunikativ förmåga är ytterligare egenskaper som beskriver dig. Du har inga problem med att ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i affärssystemet IFS eller projektarbete.

Kravprofil:

* Gymnasieutbildning
* Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom serviceyrket med kundservice/support
* Goda kunskaper inom Officepaketet
* Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
* God förmåga att hantera flera system samtidigt

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig på Caroline.inal@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "45cdafcb-2df8-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Jobbnummer
7829351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: