Corporate Management Assistant

Saint-Gobain Ecophon AB / Administratörsjobb / Åstorp
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Åstorp, Bjuv, Klippan, Ängelholm, Helsingborg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Saint-Gobain Ecophon AB i Åstorp, Helsingborg, Växjö, Örebro, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker nu en Corporate Management Assistant för administrativt stöd och service till S-G Ecophons ledning.
I rollen som Corporate Management Assistent kommer du att arbeta nära VD och koncernledning och assistera dem administrativt i deras vardag.
Administration och koordinering i internationell miljö
Arbetet innebär att administrera/koordinera vid besök, möten, reseplanering, presentationsmaterial och dokumentering samt andra uppgifter som berör VD och Ecophon-gruppens ledning. En löpande del av arbetet är att svara för planering och genomförande/dokumentering av konferenser samt andra möten såsom Web Conferences, ledningsmöten och styrelsemöten. Du kommer också att ansvara för Ecophon-gruppens Travel Management och ingå årliga avtal med lokala hotell. Vidare ansvarar du för avtal och budget kring företagets personalrestaurang, växter samt varuautomater. Att ansvara för vårt Centralarkiv ser vi också som en viktig uppgift som ingår i rollen.
Professionell och serviceminded
Framgången i rollen bygger mycket på dina personliga egenskaper. Det är en självklarhet för dig att ge service och du har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Vidare har du en hög affärsmässig integritet, är strukturerad, proaktiv och professionell i ditt arbete. Vi värdesätter också din förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Din formella utbildning är minst treårigt gymnasium, gärna med annan eftergymnasial påbyggnad. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som VD-sekreterare eller annat kvalificerat administrativt arbete i en internationell miljö. Vidare har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på engelska och på svenska. Ledning- och styrelsemöten genomförs på engelska. Kan du franska är det en merit. Du har god PC vana och är en erfaren användare av MSOffice.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt.
För mer information om tjänsten och ansökan besök vår hemsida: www.ecophon.com/career senast 2010.03.04

Publiceringsdatum
2011-02-19

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-04
Sök tjänsten via vår hemsida: www.ecophon.com/career
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Gert Jan van Doormalen, Executive vice President, GertJan-vanDoormalen@ecophon.se

Facklig kontakt
Madelene Cannerhagen, 042-179933 (Telefon)

Företag
Saint-Gobain Ecophon AB

Adress
Saint-Gobain Ecophon AB
Box 500
26061 HYLLINGE

Kontorsadress
Yttervägen
Hyllinge

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-179900

Jobbnummer
855529

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Saint-Gobain Ecophon AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Saint-Gobain Ecophon AB: