Corporate Management Assistant
Saint-Gobain Ecophon AB / Administratörsjobb / Åstorp
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Åstorp,
Bjuv,
Klippan,
Ängelholm,
Helsingborg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Saint-Gobain Ecophon AB i Åstorp,
Helsingborg,
Växjö,
Örebro,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi söker nu en Corporate Management Assistant för administrativt stöd och service till S-G Ecophons ledning.
I rollen som Corporate Management Assistent kommer du att arbeta nära VD och koncernledning och assistera dem administrativt i deras vardag.
Administration och koordinering i internationell miljö
Arbetet innebär att administrera/koordinera vid besök, möten, reseplanering, presentationsmaterial och dokumentering samt andra uppgifter som berör VD och Ecophon-gruppens ledning. En löpande del av arbetet är att svara för planering och genomförande/dokumentering av konferenser samt andra möten såsom Web Conferences, ledningsmöten och styrelsemöten. Du kommer också att ansvara för Ecophon-gruppens Travel Management och ingå årliga avtal med lokala hotell. Vidare ansvarar du för avtal och budget kring företagets personalrestaurang, växter samt varuautomater. Att ansvara för vårt Centralarkiv ser vi också som en viktig uppgift som ingår i rollen.
Professionell och serviceminded
Framgången i rollen bygger mycket på dina personliga egenskaper. Det är en självklarhet för dig att ge service och du har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Vidare har du en hög affärsmässig integritet, är strukturerad, proaktiv och professionell i ditt arbete. Vi värdesätter också din förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Din formella utbildning är minst treårigt gymnasium, gärna med annan eftergymnasial påbyggnad. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som VD-sekreterare eller annat kvalificerat administrativt arbete i en internationell miljö. Vidare har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på engelska och på svenska. Ledning- och styrelsemöten genomförs på engelska. Kan du franska är det en merit. Du har god PC vana och är en erfaren användare av MSOffice.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt.
För mer information om tjänsten och ansökan besök vår hemsida:
www.ecophon.com/career senast 2010.03.04
Publiceringsdatum2011-02-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-04
Sök tjänsten via vår hemsida:
www.ecophon.com/careerAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktGert Jan van Doormalen, Executive vice President,
GertJan-vanDoormalen@ecophon.seFacklig kontaktMadelene Cannerhagen, 042-179933 (Telefon)
FöretagSaint-Gobain Ecophon AB
AdressSaint-Gobain Ecophon AB
Box 500
26061 HYLLINGE
KontorsadressYttervägen
Hyllinge
KontaktuppgifterTelefonnummer: 042-179900
Jobbnummer 855529
Observera att sista ansökningsdag har passerat.