Coordinator Support
Telenor Sverige AB / Kundservicejobb / Karlskrona
2025-09-04
Visa alla kundservicejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona,
Tingsryd,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Letar du efter en arbetsplats för framtiden?
Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden.
Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns - relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.
Nu letar vi efter dig som vill bli Coordinator & Support i vårt SME Support-team.
Så kommer du göra skillnad med oss
I rollen som Coordinator & Support i vårt SME Support- team är du en nyckelperson i den dagliga styrningen av verksamheten - samtidigt som du själv är en aktiv resurs i vår Säljsupport. Du arbetar nära Team Manager för att säkerställa att resurser fördelas på bästa sätt, att vi når våra SLA och att kundupplevelsen alltid står i centrum.
Här får du möjlighet att kombinera operativt arbete med koordinerande ansvar, vilket ger dig en bred inblick i både produktionen och verksamhetsstyrningen. Rollen är avgörande för att våra säljare ska lyckas i sina kundmöten med våra SME-kunder - och på så sätt ge dem en trygg, smidig och professionell upplevelse.
I rollen arbetar du bland annat med:
* Säkerställa resursfördelning och prioritering av uppgifter
* Följa upp och koordinera ärenden för att stödja teamet och kundupplevelsen
* Stödja och introducera nya medarbetare för en smidig onboarding
* Bidra till att leverera på våra mål inom effektivitet, svarstid och kundnöjdhet
Vi söker dig som vill ta nästa steg i karriären, trivs i en dynamisk miljö och gillar att vara spindeln i nätet.
Är du den vi söker?
Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas för att vi tillsammans ska kunna möta kundernas ständigt föränderliga behov - idag och imorgon.
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen, med förmåga att arbeta självständigt och resultatorienterat. Du har god analytisk förmåga, är drivande och trygg i att fatta beslut. Du ser möjligheter där andra ser utmaningar och har en naturlig inställning att vilja förbättras.
Du är strukturerad och trivs med att ha överblick, samtidigt som du gillar att koordinera och stötta teamet på ett proaktivt sätt. Rollen innebär också att du fungerar som fadder och stödperson för kollegorna, och att du tar ansvar för prioriteringar, resursfördelning och hantering av eskaleringar från start till avslut.
Vi ser gärna att du har:
* Erfarenhet av kundservice och operativt arbete i ett produktionsteam, gärna inom B2B
* Tidigare erfarenhet från en koordinerande eller liknande roll
* Vana att arbeta med SLA-uppföljning och kvalitetsmål
* Erfarenhet som utbildare, fadder eller coach
Det viktigaste är din anpassningsförmåga och vilja att utvecklas tillsammans med oss - om det stämmer in på dig är du precis den vi söker!
Vårt löfte till dig
Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.
Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.
Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet.
Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.
Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.
Sök till oss idag
Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.
Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Gulsin Demir på
gulsin.demir@telenor.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl. Sista ansökningsdag är 11:e september.
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Ersättning SALARY
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J127660".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 9491787