Coordinator Internal Services till Cybercom Sweden AB

Poolia Väst AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Väst AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Presentation

Till Cybercom Sweden AB söker vi nu en Coordinator till ett längre uppdrag. Uppdraget är ett så kallat "hyr först"-uppdrag på cirka sex månader som för rätt person sedan går över i anställning hos kunden. Vi söker en representativ och ansvarstagande prestigelös person med mycket driv och vilja som vill arbeta i ett innovativt IT-konsultbolag som hjälper företag och organisationer att ta till vara på den uppkopplade världens möjligheter och som värdesätter laganda och tillit.

Uppdraget har start så snart som möjlig, därför välkomnar vi också din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Publiceringsdatum
2015-09-21

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra Internal Services som lyder direkt under Cybercom Sweden AB och kommer att vara Coordinator för kontoret i Göteborg. En del av arbetsuppgifterna är på nationell nivå och är fördelade mellan de 6 personer som administrerar de 9 kontor som finns i landet, men en stor del av arbetsuppgifterna är kopplade enbart till kontoret i Göteborg, där du kommer att ha eget ansvar för dina arbetsuppgifter. I din roll rapporterar du både till Internal Services Manager, som är placerad i Huskvarna samt till Kontorschef i Göteborg. Din uppgift blir att bidra till trivseln på kontoret och du är det första intrycket. Arbetet utförs på dagtid/kontorstid men innebär också en del kvällar vid kundevents och marknadsarrangemang.

Exempel på huvudsakliga arbetsuppgifterna är:
• ta emot besök och leveranser
• posthantering, paket och bud
• projektleda och delta i externa och interna events och mässor, seminarier och fester.
• publicering av information på företagets intranät.
• kontakt med hyresvärd, vid felanmälningar m.m.
• hantera interna flyttar
• administrera passerkort och p-kort och Eurocard
• kontakt med leverantörer av bla kaffe, städ och frukost.
• ansvar för kontorsmaterial
• sakgranskning av fakturor

Utbildning/erfarenhet

För att lyckas i rollen krävs att du har goda kunskaper i engelska, i så väl tal som skrift. Du har också goda kunskaper i Office-paketet. Vidare är det av stor vikt att du har ekonomisk förståelse och ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå och har ett intresse för att arbeta i projekt.

Som person är du representativ, flexibel och strukturerad. Du har en förmåga att se vad som behövs göra och är inte en person som bara utför, du är också en person med idéer och vilja att utveckla arbetssätt och rutiner. Du är en person som har en stor ansvarskänsla för din uppgift och gör det du lovar. Då rollen till stor del innebär att vara den fasta punkten i tillvaron för övriga medarbetare är det viktigt med ett stort intresse för människor och att du tycker om att ha många kontaktytor i ditt arbete. Du är kommunikativ och inte rädd för att fråga om det är något du inte förstår. Vidare är det av stor vikt att du är teamfokuserad och prestigelös. Du är initiativrik och har lätt för och tycker mycket om, att sätta din in i nya arbetsuppgifter.

Förmåner

Som "hyr-först"-anställd hos Poolia får du under en i förväg bestämd period ta del av alla förmåner som Poolias konsulter får ta del av. Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal mellan Bemanningsföretagen och Unionen och Akademikerförbunden.

Efter den i förväg bestämda perioden, och om både uppdragsgivaren och du som kandidat är nöjda, övergår anställning till uppdragsgivaren och du tar därmed del av uppdragsgivarens förmåner.

Företagsbeskrivning

På Cybercom tror vi på en uppkopplad värld och att förändringen sker nu och går fort framåt. Det är i denna föränderliga miljö vi verkar och trivs som bäst. Vi drivs av att skapa fantastiska tjänster och produkter som konsumenter älskar att använda. Tjänster som gör skillnad, som förbättrar och förenklar. Genom att kombinera fantastisk design och världsledande teknik med kundens affär ser vi till att de tjänster och produkter som vi utvecklar blir framgångsrika och ger önskat resultat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 41979
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Alexandersson karin.alexandersson@poolia.se
Christine Fritzén christine.fritzen@poolia.se

Företag
Poolia Väst AB

Adress
Poolia Väst AB
Kungsgatan 42
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 42, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2440973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Väst AB: