Convini söker en Teamledare till Kundtjänst.

Manpower / Receptionistjobb / Stockholm
2016-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Convini söker en Teamledare till Kundtjänst." (publicerad 2016-11-21) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Convini - Mat och Kaffe på Jobbet - erbjuder måltidskoncept för mat, mellanmål samt kalla och varma drycker - allt som behövs för att tillgodose behovet av mat och dryck på arbetsplatser. Sedan starten 1995 har familjeföretaget Convini ökat stadigt i omsättning, antal anställda och kunder. Idag har bolaget ca 120 anställda, över 1 400 kundföretag med måltidsbutiker och cafélösningar samt en omsättning på nästan 300 miljoner kronor. En omsättning som har mer än fyrdubblats de senaste 10 åren. Convini har verksamhet i Stockholm/Mälardalen, Göteborg och Malmö med omnejd. Mer information om företaget finns på www.convini.se

Vi erbjuder

På Convini arbetar vi aktivt med våra värderingar ,Kundfokus, Kvalité, Mod och Rätt Mental Inställning. Du kommer att bli en del av ett energiskt team om tre personer som är engagerade, flexibla och stolta över sin höga servicegrad. Du erbjuds en intressant och utmanande tjänst i ett företag som expanderar och har en spännande resa framför sig.

Vi söker en Teamledare för en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Placering på Convinis huvudkontor i Solna.

Publiceringsdatum
2016-10-19

Dina arbetsuppgifter
• Leda det dagliga operativa arbetet
• Professionellt hantera inkommande förfrågningar via samtliga kommunikationskanaler (telefon, e-post, facebook, web) samt se till att lösa frågor snabbt och grundligt
• Kundreskontrahantering för B2C
• Enklare kundreskontrahantering för B2B
• Utföra kundregistervård och kunduppsättningar
• Hantering av felanmälningar
• Bemanning av reception
• Posthantering
• Service av kontorsmaskiner
• Inköp av kontorsmaterial och toner
• Underhålla kontorsanläggningen (konferens, allmänna utrymmen och pentryn)
• Övriga administrativa uppgifter

Kvalifikationer
Du har gymnasieutbildning, är positiv, tålmodig och besitter en väl utvecklad samarbetsförmåga. Då arbetet till stor del består av kundkontakt via telefon och mail så behöver du även vara kommunikativ samt service - och kundorienterad. Utöver detta behöver du vara noggrann, strukturerad samt utvecklings - och lösningsorienterad. Har du tidigare ledarerfarenhet anses det meriterande. Du behärskar det svenska och engelska språket väl i tal och skrift.

Kontaktperson för detta jobb
Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan. Bifoga CV samt ett personligt brev där du berättar varför du söker tjänsten. För mer information är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Charlotte Åvall 08-452 33 74. Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 12698
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Åvall 42,371,633 cavall@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
11181
11181 0180

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3114433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: