Controller till kund i Södertälje

Bemannia Kontor AB / Controllerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla controllerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som controller och nu vill hoppa på ett uppdrag omgående. Vi ser att du som person är flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya uppgifter och rutiner.

Om uppdraget

Tjänsten är ett konsultuppdrag som controller till kund i Södertälje. Uppdraget är med start omgående och kommer sedan pågå ca 6 månader. Omfattningen är på 100% och arbetet genomförs under kontorstid på plats hos kund.

Vi söker dig som är en senior person med mångårig arbetslivserfarenhet som Controller. I övrigt ser vi att du är noggrann, öppen, positiv samt har en god samarbetsförmåga. Vidare ska du ha en god analytisk förmåga och vara pedagogisk.

Publiceringsdatum
2023-10-20

Arbetsuppgifter
Som controller kommer du exempelvis arbeta med uppföljning och analys av produkter och verksamhet, vara stöd till chefer och medarbetare samt rapportera till myndigheter.

Utöver detta arbetar du även med:

• Prognosarbete

• Komponentuppdelning/aktivering av tillgångar

• Analys av resultat

• Årsbokslut

• Redovisningsfrågor

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning om minst 180 hp med inriktning mot ekonomi

• Minst 5 års erfarenhet som controller/ekonom

• Goda kunskaper i MS-Office

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 25/10.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe anna.radhe@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 893 47 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Anna Radhe
anna.radhe@bemannia.se

Jobbnummer
8205271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: