Controller

Randstad AB Stockholm / Administratörsjobb / Ekerö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ekerö, Botkyrka, Salem, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Ekerö, Botkyrka, Salem, Södertälje, Huddinge eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad

För ett interimsuppdrag hos vår kund på Ekerö söker vi en controller för att förstärka organisationen .

Som controller kommer du ha en bred kontaktyta inom vår organisation men främst arbeta tillsammans med chefscontroller, fastighetschef och förvaltare. Du kommer att tillhöra det tekniska kontoret. Tjänsten är en inhyrning under sex månader.

Publiceringsdatum
2013-01-25

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är att ansvara för månatlig rapportering av resultat och projekt. Du kommer att medverka aktivt i bokslutsarbetet och kommer att ha en nyckelroll i budget och prognosarbetet.

Du kommer att självständigt ansvara för vår fakturering och avtalsdatabas samt ha ansvar för uthyrning av våra lokaler.

Du kommer vidare att självständigt handlägga vissa ärenden och utredningar.

Kvalifikationer
Vi söker dig med ekonomisk utbildning på högskolenivå och som har god kunskap inom redovisning och vill utvecklas inom controlling. Ett par års erfarenhet från ekonomistyrning och budgetering är meriterande.

Du kan arbeta självständigt, har hög administrativ förmåga, servicekänsla och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du trivs med att arbeta i en miljö som ställer krav på struktur och ordning och har själv en förmåga till att utveckla dessa.

Du har goda kunskaper i Excel. Kunskaper i Raindance är meriterande.

Vi erbjuder

Ett uppdrag i en miljö som präglas av samarbete och engagemang och med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen.

Om du har frågor kring tjänsten kontakta Carin Wall 08-693 94 51.

Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka in din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Wall 08-693 94 51

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1448873

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: