Contract Management administrator till BMW Financial Services

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Contract Management administrator till BMW Financial Services, en del av BMW Group

Är du självständig, noggrann och en ansvarsfull person som gillar att arbeta i ett team mot gemensamma mål? Har du erfarenhet från en back office funktion? - Då är detta tjänsten för dig.

Du kommer att vara en del av ett roligt, opretentiöst och högpresterande team, där du erbjuds en arbetsplats med ett starkt varumärke i ett internationellt företag. Vi ställer stora krav men erbjuder också mycket i gengäld.

Som Contract Management administrator blir du administrativt ansvarig gentemot den danska verksamheten kring kontraktshantering. Tjänsten är dynamisk då du utöver administrativa arbetsuppgifter även har kontakt med kunder och återförsäljare. Du ansvarar också för att bidra till att BMWs premiumtjänster håller en hög kvalitet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Genomföra granskning och registrering av leasing- och lånekontrakt
* Säkerställa att våra kunder och återförsäljares krav uppfylls
* Hantering av kontraktsändringar och överlåtelser av kontrakt
* Administrativa uppgifter i form av scanning och arkivering av kontrakt

Verksamheten är belägen i moderna lokaler i Sollentuna och du kommer att rapportera till Head of Customer Service.

Vem är du?
Du har en universitetsexamen, gärna inom ekonomi och minst 3 års erfarenhet från finansverksamheten, back office. Du har goda process-och systemkunskaper och du talar och skriver både engelska samt ett skandinaviskt språk obehindrat. Vidare är du kvalitetsmedveten, analytisk och resultatorienterad.

Då rollen innehåller ett brett spektrum av uppgifter är det viktigt att du är flexibel och kan ta itu med olika utmaningar samtidigt. Du är pålitlig och positiv som person som enkelt skapar förtroende och uppskattar de många dagliga kontakterna med kunder och kollegor. Du håller dig organiserad och detaljorienterad även vid stressiga situationer och är en stark lagspelare. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag som löper tillsvidare, vilket betyder att du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta hos Financial Services, en del av BMW Group. Uppdraget är på heltid med start omgående. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Petronella Wilse på 0707-757669 mail: petronella.wilse@jurek.se. Varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petronella Wilse 0707-75 76 69

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4154590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: