Content communicator producer till världsledande modeaktör
Barona Human Resource Services AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en stjärna på att administrera copy och dessutom modeintresserad? Då har vi drömjobbet för dig!
Om Barona
Barona består av ett gäng engagerade experter som hjälper företag och organisationer med kompetensförsörjning. Vi jobbar hårt för att leverera nya och innovativa lösningar för våra kunder. Vår expertis definieras av mod, flexibilitet och engagemang.
Om tjänsten
Vi söker för en kunds räkning en content communication producer. Kunden är en global aktör inom modebranschen med sex olika varumärken och butiker över hela världen. Kunden har, som en del av sin marknadsföringsstrategi, digitala nyhetsbrev som går ut till flera av modeföretagets marknader.
Vi letar efter en person som kan ansvara för att all copy publiceras på rätt ställe i dessa nyhetsbrev. Du kommer att ingå i företagets marknadsavdelning och arbeta tätt med Art Workers, Producers och Koordinatorer. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid (100%) med start 2017-06-05 fram till och med 2017-10-01.
I korthet innebär uppdraget att du kommer att arbeta med copy på flera olika språk - underlaget kommer dock att vara översatt så det finns inget krav att du ska kunna alla språken. Underlaget ska skrivas in i CMS-systemet Apsis och du kommer att behöva sköta viss administration som uppkommer i samband med detta.
Några typiska arbetsuppgifter
• Ansvara för att lägga in copy i nyhetsbrev för flera marknader i CMS-system
• Säkerhetsställa nyhetsbreven grafiska kvalité
• Arbeta med administration som uppkommer i och med arbetet
Låt oss prata mer om dig och din bakgrund
Det är mycket meriterande om du har arbetat i CMS-system tidigare och är van att arbeta mot uppsatta deadlines. Du är självklart en fena på programmen i Microsoft Office.
Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person:
• Uppskattar ett högt arbetstempo
• Detaljorienterad
• Snabblärd
• Gillar team work men kan arbeta självständigt
• Öppen för förändringar
• Du får gärna vara modeintresserad!
Övertygad än? Hör av dig till oss!
Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Tjänsten är ett konsultuppdrag med starttid 2017-06-05 och förväntas pågå ca 5 månader. Observera att vi inte tar hanterar några ansökningar per e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Coordinator, Sara Stecksén |
sara.stecksen@barona.seBarona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; Apsis; Content producer; Producer; Marketing; CMS system; Copy; Coordinator; Administrator; Administrera; Koordinera; Grafiskt; Layout; Communication;
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-04-27Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Stecksén
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3464968
Observera att sista ansökningsdag har passerat.