Contact Center Sales - Gaggenau Danmark
BSH Home Appliances AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Södertälje,
Nykvarn eller i
hela Sverige Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13 miljarder euro under 2016 och mer än 56,000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.
Vill du vara med och utveckla kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Vi har en spännande roll för dig i vårt duktiga Contact Center Sales team.
Arbetsbeskrivning Contact Center Sales består totalt av fyrtiotalet medarbetare som jobbar mot våra varumärken Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau. Nu söker vi en dansktalande person till vår nystartade Gaggenau grupp.
Du kommer att jobba tillsammans med totalt 3 personer som ansvarar för de skandinaviska länderna Sverige, Norge och Danmark och ditt primära område kommer att bli Danmark. Gemensamt kommer ni att hantera alla kundärenden som rör Gaggenau. Du och ditt team kommer vara hundra procent dedikerade till varumärket Gaggenau. I rollen jobbar ni primärt mot våra återförsäljare men kontakt med slutkunder förekommer.
Du kommer även att ha mycket kontakt med våra säljare för att gemensamt hjälpa kunden få den allra bästa servicen.
I det dagliga arbetet ingår bland annat:
• Hjälpa våra återförsäljare med produktfrågor.
• Skapa ordrar i systemet SAP.
• Följa upp leveranser och se till att allt går rätt till.
• Avlasta säljare med vanliga säljsupport uppgifter.
• Löpande jobba mot att förbättra upplevelsen gentemot våra återförsäljare.
• Leverera service i världsklass
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av service, oavsett om det är via telefon eller i exempelvis butik. Du ska känna dig bekväm med telefon och mejl som är våra primära arbetsverktyg men även vara beredd att träffa kunder i samband med t ex olika events.
Som person är du utåtriktad, sätter service och kvalité i första hand och ger alltid 100 procent för att garantera en härlig upplevelse av Gaggenau.
Du har gärna erfarenhet av hushållsprodukter och eller erfarenhet av att jobba med ett premium varumärke. Du har en väl utvecklad förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på danska och engelska, meriterande är även om du kan svenska eller norska. Vidare är det viktigt att du känner att hushållsprodukter såsom vitvaror är intressant.
Som person är du ansvarsfull, och har en vilja att leverera service i världsklass. Vi sätter stor vikt vid eget ansvar vilket innebär att du också ska ha en god initiativförmåga. Du är positiv, glad och social och sätter alltid kunden, såväl den interna som den externa, i fokus.
Du både pratar och skriver danska obehindrat på modersmålsnivå.
Ta chansen och sök nu för möjligheten att få jobba med ett premium varumärke av världsklass!
Tjänsten kommer att tillsättas snarast och urval sker löpande.
Publiceringsdatum2017-08-03Kontaktperson för detta jobb Ansvarig för denna rekrytering är Pontus Lundin Team Manager Contact Center Sales,
pontus.lundin@bshg.com.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBSH Home Appliances AB
AdressBSH Home Appliances AB
BSH Home Appliances AB
Box 503
16929 Solna
KontorsadressLandsvägen 32, Solna/Sundbyberg
Jobbnummer 3625736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.