Contact Center Operations Manager till Staples, Borås

Proffice Sverige AB / Försäljningsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Har du några års erfarenhet som ledare inom kundtjänst? Brinner du för att utveckla kundtjänstfunktionen? Är du duktig på att leda och motivera medarbetare? Gillar du att driva resultat? Kanske är det du som blir Staples nya Contact Center Operations Manager i Borås.

Som Operations Manager är du ansvarig för att leda och motivera teamchefer på Staples kundtjänst i Borås. Du driver och utvecklar kundtjänstens lönsamhet, mot uppsatta mål, med ett bibehållet fokus på ökad kundnöjdhet.

I rollen kommer du att ha ett nära samarbete med vårt europeiska supportteam för att säkerställa att samtliga medarbetare besitter rätt produktkunskap och servicenivå. Tillsammans arbetar ni för att varje individ ges rätt förutsättningar att agera självständigt och att utföra ett förstklassigt jobb ut mot kund.

Vi söker en ambassadör och lagspelare som arbetar för att förbättra resultatet för Staples kunder och för Staples som företag. För att vara framgångsrik inom denna roll krävs förståelse för våra kunder, marknaden och konkurrenter. Du kan identifiera sätt att främja, marknadsföra och sälja via kundtjänsten. Du arbetar för att ge input som kan bidra till strategiska och taktiska insatser som rör hela Staples utveckling.

Du har ett nära sammarbete med Senior Contact Center Manager i Borås som du även rapporterar till.

Uppdragsgivare: Staples Sweden AB

Ort: Borås

Sista dag att ansöka är 7 mars, 2014

För information: I denna rekrytering samarbetar Staples med Proffice. För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Patrik Artman på 0733-43 45 89. Sök tjänsten på vår hemsida, www.proffice.se

Publiceringsdatum
2014-02-25

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som Operations Manager har du minst 3 års erfarenhet från en chefsroll inom kundtjänst. Kan du dessutom svara ja på nedanstående kvalifikationer hoppas vi att du vill söka tjänsten.

Du har:

• En god förståelse för kundtjänstteknik, verksamhetsmetoder och den senaste utvecklingen av kundtjänstfunktionen.
• Förmågan att stimulera och utveckla lagarbete mellan grupper inom en matrisorganisation.
Du kan:

• Ta taktiska och operativa beslut, även de som inte alltid är så lätta.
• Påverka och förhandla både muntligt och skriftligt på svenska och på engelska. Vi ser även norska och danska som meriterande språk.
Du är:

• Rak och tydlig, med förmåga att samarbeta och kommunicera på alla nivåer.
• En stark lagspelare samt en kreativ och idérik person med fokus på ständiga förbättringar.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-07
Ange följande referens när du ansöker: 200548414
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrik Artman

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1790283

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: