Contact Center, Insjön söker sommarvikarier!

Clas Ohlson Sverige / Butikssäljarjobb / Leksand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Leksand, Gagnef, Rättvik, Borlänge, Falun eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clas Ohlson Sverige i Leksand, Borlänge, Gävle, Nacka, Västerås eller i hela Sverige

ClasOhlson brinner för att förenkla livet. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Publiceringsdatum
2019-02-14

Om tjänsten
På vårt Contact Center i Insjön hjälper vi dagligen våra kunder med att besvara frågor om våra produkter, leveranstider och ordrar. Här möter vi kunden genom mail, telefon och chatt med målsättningen att det ska vara enkelt att få kontakt och hjälp från oss. Även merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer ingå i dina arbetsuppgifter.

Våra medarbetare på denna funktion spelar en nyckelroll i vår kundresa och vi har som målsättning att leverera en kundupplevelse i världsklass.

Är du redo?

Till Contact Center söker vi nu flera medarbetare till sommaren 2019 som täcker upp för vår befintliga personal under semesterperioden. Tjänsterna är på 100% och sträcker sig mellan vecka 26 - 35. Du kommer ges möjligheten upplärning av erfarna medarbetare innan du startar under två veckor som planeras under vecka 23-25.

Som medarbetare på Contact Center jobbar du enligt schemalagd arbetstid med varierande dags-, kvälls och helgtider.

Vem letar vi efter?

Vi tror att du som söker är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person är du serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.

För att lyckas i denna tjänst behöver du även ha goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i både svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt.

Bli en del av oss!

Låter det spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen startar omgående och urval kan därför ske löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än den 28 februari 2019.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Om du har frågor gällande den pågående rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Jonas Hed via mejl jonas.hed@clasohlson.se alternativt via telefon +46 76-724 43 70

Har du frågor gällande den specifika tjänsten känn dig välkommen att kontakta Team Leader på Contact Center, Linnea Pros-Wermé på mejl linnea.werme@clasohlson.se alternativt via telefon +46 247-444 57

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonas Hed jonas.hed@clasohlson.se +46 76-724 43 70

Företag
Clas Ohlson Sverige

Adress
Clas Ohlson Sverige
Clas Ohlsons väg
79341 Insjön

Kontorsadress
Clas Ohlsons väg, Insjön

Jobbnummer
4615060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clas Ohlson Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clas Ohlson Sverige: