Consumer Relations Agent

Quest Consulting Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Stenungsund eller i hela Sverige

Åt vår kund söker vi en Consumer Relations Agent

Beskrivning av tjänsten

Vår kund är ansvarig för att leverera first line support till kunderna i Sverige och Norge. Teamet består av fyra medarbetare. Service Desken är ansvariga för incidentprocessen på företaget och arbetar tätt ihop med utvecklingsteamen för att tillsammans ge det dagliga stöd som kunderna behöver. Teamet hanterar first line support för både system VCRS själva utvecklar och förvaltar men även för andra system inom kundens ekosystem. Teamet ansvarar även för deras ärendehanteringssystem ServiceNow.

Teamet söker nu ytterligare en medarbetare för att stödja kunder/återförsäljare med 1st line-support. Rollen är självständig samtidigt som du arbetar nära ditt team, vilket ställer krav både på samarbetsförmåga och förmåga till självständigt arbete. Vår kund uppskattar och är väldigt öppna till att alla i teamet ska kunna komma med egna initiativ och förslag till förbättringar. Dessa förslag kan gälla det dagliga arbetet, men även som kan ha en mer långsiktig påverkan på verksamheten. Alla ska kunna bidra till en ständig förbättring framåt.

Huvudsakliga ansvarsområden

Tillhandahålla service till våra kunder i form av 1st line-support
Arbeta proaktivt med förbättringar i processer, systemstöd, samarbete och kunddialog
Driva och samarbeta med utvecklingsteam under pågående driftstörning samt driva kommunikationen till våra kunder
Administration i ärendehanteringssystemet

Vem är du?

Vår kund söker någon som ser möjligheter där andra ser hinder, som trivs med att driva lösningar och som är van vid att lösa problem. Tjänsten kräver att du är serviceinriktad, har en stark kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, och att du kan skapa goda relationer - med kollegor, samarbetspartners och kunder. De ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med IT-support på first- eller second line-nivå, eller har kompetens inom IT kombinerat med erfarenhet från ett serviceyrke.

Du är en person som kan uttrycka dina åsikter och känslor på ett tydligt sätt, vilket är mycket värdefullt då vår kund prioriterar öppen kommunikation inom teamet. De lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Tjänsten kräver att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget är på heltid och på 100%. Vi erbjuder fast månadslön och semesterdagar i förskott

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Publiceringsdatum
2024-01-23

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8413199

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: