Consumer Care Specialist / Marknadskoordinator
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
2025-09-26
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Vi söker en Consumer Care Specialist/Marknadskoordinator till en av våra kunder inom hygien- och hälsobranschen. I denna konsultroll kommer du under sex (6) månader att stötta marknadsföringsteamet med kundärenden, marknadsföringsprojekt och e-handelsaktiviteter. Uppdraget startar i mitten av oktober och innebär ett brett ansvar med fokus på att stärka kundupplevelsen och bidra till utvecklingen av klubbprogrammet!
Publiceringsdatum2025-09-26Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid kontakt med Bravura efter ansökan.
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att ha en varierad och spännande vardag där du blir en viktig del av marknadsföringsteamet. Du ansvarar för att hantera konsumentförfrågningar via e-post och säkerställa att de besvaras snabbt och korrekt. En central del av arbetet är att briefa och genomföra marknadsförings- och e-handelsaktiviteter samt följa upp dessa för att säkerställa hög kvalitet och effekt. Du stöttar även i hantering och uppföljning av kuponger, samtidigt som du har ansvar för FC och beställning av produktprover till både konsumenter och sjukhus. Utöver detta bidrar du aktivt till att utveckla och förbättra klubbprogram och ger stöd i olika administrativa uppgifter och uppföljningar som stärker teamets gemensamma arbete.
Hantera konsumentförfrågningar och administrativa uppgifter, inklusive uppföljning.
Genomföra och följa upp marknadsförings- och e-handelsaktiviteter samt stötta vid kuponghantering.
Ansvara för beställning av produktprover och bidra till utvecklingen av klubbprogrammet.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Universitetsutbildning inom marknadsföring, e-handel, företagsekonomi eller annan likvärdig examen
Datadriven med förståelse för den digitala världen
Erfarenhet av att använda Excel för rapportering och dataanalys
Erfarenhet av kundsupportplattformar (t.ex. Zendesk eller liknande) eller lojalitetsplattformar/CRM (t.ex. Voyado eller liknande) är meriterande
Erfarenhet av lojalitetsklubbar och/eller e-handel är en fördel
Mycket goda kunskaper i både tal och skrift på svenska och engelska är ett krav
Välkommen med din ansökan. Bifoga ditt CV på engelska!
Övrig information
Start: 20 oktober Plats: Göteborg, Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se 010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2026-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Kontakt Jessie Borglund
jessie.borglund@bravura.se 0721464416 Jobbnummer 9528008